14v eikä menkkoja

heelp

Onko normaalia että 14v tytöllä ei ole menkat alkanut??

19

3259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta 14 v

Itse 2 kuukauden päästä 14 ,ei menkkoja:) rinnat ovat kasvaneet ja lantio levennyt:) kaitse on normaalia? Niin tietysti jos sinulla ei ole yhtään ylimääräistä rasvaa niin ei ne ala. Etkä tule saamaan lapsia ilman menkkoja(:

• voivitunurpokohta14v

kohta 14 v

Mitä vittua? ::DDDDD
      Ei menkat oo yhteydessä mitenkään ylimääräiseen rasvaan...
      ja tuskinpa tässä maailmassa on yhtään naista, jolla menkat ei ole alkaneet, ennemmin tai myöhemmin. AP, odota, äläkä rupea lihomaan jotta saisit menkat :D

• kohta 14

On . Todellaki on! Itse olet urpo , tarkoitan että jos on liian laiha ei ala kuukautiset, isosiskoni on nyt aikuinen ja hänellä alkoi kylläkin menkat mutta sitten hän rupesi laihuttaan ja nyt häntä harmittaa sillä hän ei saa lapsia!ja ei todellakaan pahimmilla anorektikoilla ole menkkoja !

• dc fg
        kohta 14 kirjoitti:

On . Todellaki on! Itse olet urpo , tarkoitan että jos on liian laiha ei ala kuukautiset, isosiskoni on nyt aikuinen ja hänellä alkoi kylläkin menkat mutta sitten hän rupesi laihuttaan ja nyt häntä harmittaa sillä hän ei saa lapsia!ja ei todellakaan pahimmilla anorektikoilla ole menkkoja !

Joo anorektikoilla jää usein menkat pois, mutta siis se on ihan fakta, että painoa on oltava sen 45kg ennen kuin menkat alkaa alunperinkään. Mutta se ei välttämättä tarkoita ylimäärästä rasvaa, että painaa 45kg, varsinkin jos on 14 niin kyllä nyt todella pitäis jo sen verran painaa, jos ei ihan pätkä ole :D

• PunainenLäiskä
        dc fg kirjoitti:

Joo anorektikoilla jää usein menkat pois, mutta siis se on ihan fakta, että painoa on oltava sen 45kg ennen kuin menkat alkaa alunperinkään. Mutta se ei välttämättä tarkoita ylimäärästä rasvaa, että painaa 45kg, varsinkin jos on 14 niin kyllä nyt todella pitäis jo sen verran painaa, jos ei ihan pätkä ole :D

Mut mun kaveri paino 33kg ku sen menkat alko :D

• Anonyymi
        dc fg kirjoitti:

oon itte 14v ja painan vaan 38 kiloo vaikka syön ja käyn cheeri treeneissä( eli treenaan ) multa vaa laskee paino?.. eikä mul oo ees menkkoi

• Anonyymi
        dc fg kirjoitti:

14v ja painan 40 kg tasan :)

• Huhtikuussa täyttäny

Ei oo epänormaalia :D Itse oon nyt päälle 14 ja vasta ihan muutama kuukausi sitten alkoi menkat

• fgtncv

Menkat alkavat yleensä ennen 17. ikävuotta. Jos eivät, niin sitten pitää mennä lääkäriin. Pari vuotta voit vielä odotella ihan rauhassa.

• Anonyymi

Ei sellaista paskasaurusta pidä olla. Hyvä, jos ei ole.

• dfsgh

ihan normaalia ja oot onnekas et ei oo vielä alkanu :) odottele vaan rauhassa :)

• Lallalallalallalala

Mä oon 15-vuotias, mun menkat alko 12-vuotiaana ja ne on ollu nyt poissa 1vuoden ja 7kk. Enkä oo ees laiha..

• ei normaalia
        Lallalallalallalala kirjoitti:

Mä oon 15-vuotias, mun menkat alko 12-vuotiaana ja ne on ollu nyt poissa 1vuoden ja 7kk. Enkä oo ees laiha..

Kannattais ehkä lääkäriin mennä...

• normaalia
        ei normaalia kirjoitti:

Kannattais ehkä lääkäriin mennä...

Entä mää? Mulla alko 4 kuukauttasitte ja oon poika

• Anonyymi
        Lallalallalallalala kirjoitti:

Sehän on hyvä, että on poissa.

• Euro Shopper miäs

´´Entä mää? Mulla alko 4 kuukauttasitte ja oon poika´´

mullakin lirahti just menkkaveret boksereihin, eli et tod. oo ainoo hei daa!

• tohtoritolonen

Moi!

Ihan normaalia on ettei 14-vuotialla tule menkkoja :) Saattaa joillakin kestää sinne 16-17 ikävuoteen asti,niinkuin joku sanoikin.

Jos ei 3 vuoden jälkeen suunnilleen ala tulemaan niin sitten kannattaa käydä lääkärissä :)

• Anonyymi

Eikä pidäkään olla koskaan. Hyi.

• Anonyymi

Sehän on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4350
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      338
      2184
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2074
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1800
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1449
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      482
      1343
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe