En itse omista servua, mutta kumminkin servun tekijöitä on joku suomalaine and yks Amerikkalaine. Servussa on myös yksi suomalainen Admini!
Servu alkoi tasan viikko sitte ja pelaajia parhaimillaan on ollut 14 onlinessa tähän asti. Välillä voi olla et ei oo ketään.
Servus on noin nopeat expat, 1 hit = 500 exp. Servus on paljon uutuksia, ja se on old schoolin tapane. Eli jotaki 2008-2009 vuosi luokkaa, ja custom itemeita löytyy muutamia kans. Servu on VPS hosted eli 24/7 auki ja niin myös foorumit.
Erittäin mielenkiintoinen servu, paljon tekemistä löytyy ja hauska ja huumorintajuinen porukka servussa. Päivityksiä tehdään päivittäin ja hyvät ideat yleensä julkastaan 24 tunnin sisässä! Loistava servu, vaikka onkin vasta viikon verran vahna! :)
Foorumit löydät täältä ja myös pääset sen kautta pelaileen:
www.serenexreborn.com
www.serenexreborn.com
www.serenexreborn.com
Jos ei tekstillä selvinny asiat nii videoita löytyy myös!
www.youtube.com/user/propanepk
Suomalainen Private Server! Nopeat exp yms!
Hyväservu!
6
298
Vastaukset 6
- huono.
huono.
- Hyväservu
Perustele.
Ja sanoo jätkä mikä oo private servua nähänykkää! :D
- he5je
Miks laitoot Suomi24:seen tän?:D Tääl ei ookku noita vitun 10-15 v jonneja. :D
- ei.
ei.
- Runefani98
Aika jees noi videot.
Omistax tän servun? - ei.
ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881303Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu28846- 13797
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38776- 90705
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80696- 46688
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41581
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56565Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129527Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495- 9495