kuuntelin tässä yks päivä yhtä keskusteluohjelmaa missä erityisopettaja selitti että se on hyvä juttu että opettajalla olisi aikaa huonosti käyttäytyvälle oppilaalle että muut väistävät vaikka pois luokasta toisen opettajan tai avustajan kanssa... hmmm hankalasti tai huonosti käyttäytyvä oppilas siis oppii että häsäämällä tai kun itse voi huonosti niin saa muut oppilaat pois tilanteesta poistumaan ja opettaja antaa kaiken huomion vain hälle..... hmmm nyt siis jos teen tämän saman kotioloissa.... miten se toimii... eli kun lapsi käyttäytyy uhmakkaasti eikä suostu tottelemaan esim ruokapöydässä kunnolla niin ajan muut lapset pois ruokapöydästä ja jään kahden sen lapsen kanssa syömään ja keskustelemaan asiasta???? WHAT???? Miten tällainen oppilas käyttäytyy sitten tulevaisuudessa työpaikalla. Nuorta työntekijää ahdistaa kun pomo käskee tekemään.... työntekijä suuttuu..... vaatii erityishuomiota.... mitä seuraa..... työntekijä koulumaailmassa tottunut että "pomo" eli opettaja jää keskustelemaan asiasta mikä harmittaa..... ööh. toimiiko tämä siis työmaailmassa näin. Miten voimme ihan oikeasti auttaa nuoria ymmärtämään mikä on vastuu ja mitkä on lasten velvollisuudet elämässä... Entä jos lapsi on luonteeltaan sellainen että haluaa olla vain keskipiste ja haluaa että opettaja huomio vain häntä. Ja jos lapsi tekee näin vain saadakseen huomion....
Vastaukset 1
- mulla neljä
Toivottavasti sulla ei ole lapsia!!!
Onko?? Älä vaan sano että on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568