Suomeen aletaan tuomaan vanhaa kunnon ilmajäähdytteistä SR Yamahaa. Ennenhän se oli kaasutinruokittu viissatanen, nyt hieman pienempi ja ruiskupeli.
Ulkoasu on onneksi pysynyt ennallaan.
Suosion määrää hinta.
Jos tämä hinnoitellaan yhtä kuutamolle kuin Hondan hieno retro CB 1100, niin unohduksiin painuu tämäkin. Halpa pitää olla!
Uusi Yamaha SR 400
4
581
Vastaukset
Totta puhut. Jo hinta olisi n.5 tonnin korvilla niin miksi ei :) itse virittelisin hiukan putkella, suodattimen vaihdolla ja power commanderilla. Ja vähän sporttisemmat renkaat alle.
- noss1
Kaunis on ! Minkä takia kaikki uudet pyörät näyttävät oksentavilta liskoilta? SR400 on poikkeus. Toivottavasti hinta jää alle kuuden tonnin
- Kaizu
Jep. Kesko hinnoittelee tämänkin ihan pihalle. Luin jostain netti sivuilta et ton hinta ois Italiassa noin 5900 €
eli siihen noi suomen jutut päälle ni hoh hoijaa.
- jammu
Yamaha Centerin nettisivuilla on hinta 7915,07e
Ruotsissa SR400 maksaa 59900kr eli 6888e.
Ja Virossa 5998e. Onko tuo suomilisä veroja vai
Keskon katetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895