Suomeen aletaan tuomaan vanhaa kunnon ilmajäähdytteistä SR Yamahaa. Ennenhän se oli kaasutinruokittu viissatanen, nyt hieman pienempi ja ruiskupeli.
Ulkoasu on onneksi pysynyt ennallaan.
Suosion määrää hinta.
Jos tämä hinnoitellaan yhtä kuutamolle kuin Hondan hieno retro CB 1100, niin unohduksiin painuu tämäkin. Halpa pitää olla!
Uusi Yamaha SR 400
4
521
Vastaukset
Totta puhut. Jo hinta olisi n.5 tonnin korvilla niin miksi ei :) itse virittelisin hiukan putkella, suodattimen vaihdolla ja power commanderilla. Ja vähän sporttisemmat renkaat alle.
- noss1
Kaunis on ! Minkä takia kaikki uudet pyörät näyttävät oksentavilta liskoilta? SR400 on poikkeus. Toivottavasti hinta jää alle kuuden tonnin
- Kaizu
Jep. Kesko hinnoittelee tämänkin ihan pihalle. Luin jostain netti sivuilta et ton hinta ois Italiassa noin 5900 €
eli siihen noi suomen jutut päälle ni hoh hoijaa.
- jammu
Yamaha Centerin nettisivuilla on hinta 7915,07e
Ruotsissa SR400 maksaa 59900kr eli 6888e.
Ja Virossa 5998e. Onko tuo suomilisä veroja vai
Keskon katetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289