Luin googlesta huoltomies avautuu sivustoa,kirjoitti pikkukoiran puremasta,mielipiteitä pikkukoirista?
Koira puri myös huoltomiestä
5
164
Vastaukset
- kuukkeli10
Luit googlesta? Google on hakukone kuinka siellä tarinoita voi lukea?
Pikkukoirista mielipiteeni on että varmaan omistajilleen tärkeintä itse en niitä räksyjä oikein aina koiriksi edes miellä!- Näin sen teet
Avaa google chrome, avaa google.com, jos aloitusetusivusi on jokin muu, laita hakusana ja voila kohta on haluamasi sivu esillä. Voit alkaa lukea.
Näin helppoa se on(kun vain osaa) - Voi ihme :)))
Näin sen teet kirjoitti:
Avaa google chrome, avaa google.com, jos aloitusetusivusi on jokin muu, laita hakusana ja voila kohta on haluamasi sivu esillä. Voit alkaa lukea.
Näin helppoa se on(kun vain osaa)Oletko ihan hömelö? Tottakai kun googlettaa jotain se antaa hakutulokset sivustoille jostra sitten voi lukea mutta et taaskaan ymmärtänyt pointtia google hakusivulla EI ITSESSÄÄN VOI LUKEA KUIN HAKUJA !!
Jos olet itse noin yksinkertainen älä oleta että kaikki muutkin on :))))
Sinä et unissasi osaa aavistaakkaan mitä kaikkea osaan! ;D - Et sie ymmärrä
Voi ihme :))) kirjoitti:
Oletko ihan hömelö? Tottakai kun googlettaa jotain se antaa hakutulokset sivustoille jostra sitten voi lukea mutta et taaskaan ymmärtänyt pointtia google hakusivulla EI ITSESSÄÄN VOI LUKEA KUIN HAKUJA !!
Jos olet itse noin yksinkertainen älä oleta että kaikki muutkin on :))))
Sinä et unissasi osaa aavistaakkaan mitä kaikkea osaan! ;DJos googletat googlen selaimella mitä tahansa voit myös lukea sen googlen selaimella. Jolloin käytät siis googlea lukemiseen. Ei voi olla noin vaikiata. Eihän?
Onkohan edellisellä kaikki ruuvit kohdillaan ja riittävän, muttei liian kireällä?
- NAAAAAAaa
Pikkukoirat on koulutettava.
Mediaa ei kiinnosta pikkupiskien puremat, jotka purevat todennnäköisemmin vierasta ihmistä, kuin iso koira.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029