Kuomma perille?

Kuomman ajuri

Isäntä soitti illalla ja sanoi, et maantiejunani on lastattu valmiiksi maanantaita varten sora ja sepeli kuommalla, ja ettei tarvii muuta, kun viedä kuomma perille. En kehdannu kysyä, että missä tuo "perille" sijaitsee, eikä googlen karttakaan löydä, joten neuvokaa nyt ihmeessä, et missä tuo perille niminen paikka on? Mulla on viemisenä sinne kuomma soraa.

9

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalistiriistäjä

      Olisko se ollut Perniö?Se on Salon seudulla.
      Minulle tapahtui nuorena paha moka kun olin ensimmäisessä työpaikassani.
      Autoilija soitti perjantaiiltana että kuorma on valmis ja kuulin että se on Ivaloon.
      Lähdin aikaisin sunnuntaiaamuna,otin kaverin mukaan kun pääsin näin pitkälle
      reissulle!Maanantai aamuna kun Ivalo lähestyi vilkaisin rahtikirjaa ja siinä luki
      Nivala!Olin ajanut 800 km ohi,Nivala olisi ollut 100 km päässä!
      Siitä nolona soittamaan isännälle joka menetti malttinsa täydellisesti!
      Nolona olin tiistai aamuna Nivalassa,purin kuorman ja ajoin auton tallille.

      Sen jälkeen onkin ollut pitkä vapaa jostakin syystä?
      Keskityin sen jälkeen kuski hamppien haukkumiseen,olen yrittänyt hakea
      tasoitusta virheisiini,mutta olen katkeroitunut entistä enemmän

      • Toinen Kapriistäjä

        Miten muuten ilmoitat hampille, jos huomaat tällä olevan huonot ja mustat hampaat? Annatko ystävällisesti hammashoitolan yhteystiedot, sama ivallisen vittuilun säestämänä vaiko annatko kenkää hampille saman tien? Minä lopetan työhaastattelu vaiheessa heti alkuun, jos hampin hampaat ovat yksi risti kaksi luokkaa ja mustan puhuvat. Minulla ajaa n 32 huonolla itsetunnolla varustettua hamppia 9 akselisia sorajuniani naurettavan ,jopa säälittävän pienellä palkalla.


      • sakwau
        Toinen Kapriistäjä kirjoitti:

        Miten muuten ilmoitat hampille, jos huomaat tällä olevan huonot ja mustat hampaat? Annatko ystävällisesti hammashoitolan yhteystiedot, sama ivallisen vittuilun säestämänä vaiko annatko kenkää hampille saman tien? Minä lopetan työhaastattelu vaiheessa heti alkuun, jos hampin hampaat ovat yksi risti kaksi luokkaa ja mustan puhuvat. Minulla ajaa n 32 huonolla itsetunnolla varustettua hamppia 9 akselisia sorajuniani naurettavan ,jopa säälittävän pienellä palkalla.

        Kanssa kävi moka vuosia sitten,oli kuorma Vuosaaren sasekalta Myllypuroon painoin vauhdilla Tampereelle nääs,mutta sehän olikin itä Helsingin.myllypuro.


      • Vanhus muistelee
        sakwau kirjoitti:

        Kanssa kävi moka vuosia sitten,oli kuorma Vuosaaren sasekalta Myllypuroon painoin vauhdilla Tampereelle nääs,mutta sehän olikin itä Helsingin.myllypuro.

        Mulle kävi vielä kovempi moga, ajoin mällin sieltä sinne ja toista kautta takaisin. Reittinä mulla oli hiekan ajossa yleensä vaki reitti Sompa- Kaukokiidon Tampereen terminaali. Kanjalla ajun hoitelin ja paluuna ajelin tyhjiä kuomia mälliä lastia ja kuarmaa täyden kuarman bulkkia.


      • Kolmas piipittäjä
        Toinen Kapriistäjä kirjoitti:

        Miten muuten ilmoitat hampille, jos huomaat tällä olevan huonot ja mustat hampaat? Annatko ystävällisesti hammashoitolan yhteystiedot, sama ivallisen vittuilun säestämänä vaiko annatko kenkää hampille saman tien? Minä lopetan työhaastattelu vaiheessa heti alkuun, jos hampin hampaat ovat yksi risti kaksi luokkaa ja mustan puhuvat. Minulla ajaa n 32 huonolla itsetunnolla varustettua hamppia 9 akselisia sorajuniani naurettavan ,jopa säälittävän pienellä palkalla.

        Miten junalla ajetaan soraa???


      • Mällin ajuri
        Kolmas piipittäjä kirjoitti:

        Miten junalla ajetaan soraa???

        Talipää, lastataan kuupat täyteen mällii ja painetaan meneen. Jotta viisastelusi ei jatku, niin katso wikipediasta "juna" ja huomaa, ettei ole määritystä onko kumi vaiko rautapyörät ja mikä kannaltasi ikävintä huomata, niin JUNA termi täyttyy, kun veturiin kytketään yksikin vaunu.
        Vieläkö paukapään tekee mieli paukutella leukoja faktaa tietoa vastaan. Mee soramontulle viikolla kattoo, kun iehet ajaa sorajunilla soraa ja sepeleitä.


    • Kapitalistiriistäjä

      Junalla se ratasepelikin ajetaan maantietä pitkin rautatielle.Pisin ajomatka on
      ollut yli 300 kilometriä maantietä.Maantietä pitkin menee junan akselit Hyvinkäältä
      Tampereelle ja Itä-Suomeen.

      • Soramoduuli kuski

        Onko muuten tietoa VR:n veturikuskien hampaista? Mahtaako olla samanlaisia mustia tikkuja, kuin maantiejunakuskeilla.


    • Maantiejuna

      Parin vuoden päästä kun kilpailu vapautuu rautateillä,Venäläiset kultahampaat
      ajaa junia Suomessa!Enää ei veturinkuljettamia kouluteta kotimaassa,sillä
      ennakoidaan tulevaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe