Minulla on herännyt suuri uteliaisuus, miten näkijä pääsee käsiksi esimerkiksi etänä mm. sähköpostitse tehtävää tulkintaa varten oikean ihmisen energioihin tai miten henkimaailma osaa kertoa oikeasta ihmisestä? Vaihtelevasti näkijä haluaa tietää henkilön nimen, iän tai syntymäajan tai yhdistelmän näistä.
Millä perustein pääsee käsiksi tityn ihmisen tunteisiin/ ajatuksiin esimerkiksi kun itse olen kysynyt erään miehen tunteista minua kohtaan. Kuka päättää milloin näkijällä on oikeus päästä tämän ihmisen kenttään? Onko silloin universumilla jokin tarkoitus, että tiedän mitä kys hlö ajattelee?
Miten näkijä pääsee oikean ihmisen energioihin tms?
8
350
Vastaukset
Hei. tuohon ei ehkä löydy vastausta mitä ihminen joka ei näe niin ymmärtää sen. Itse kieltäydyn "kurkkimasta" muiden asioihin jotka eivät ole tarkoitettu kysyjälle.
nämä ovat niitä asioita joissa näkemisen taito/lahja vastaan moraali. Jos menee kurkkimaan ihmistä jota ei saa niin lahja näkemisestä voidaan ottaa pois.
Jos ajatellaan näin että voisin omasta elämästänikin katsoa mitä vaan , niin en katso, koska pitää olla myös niitä ennustamattomia asioita. Kaikkea ei pidä tietää eikä kuulukkaan tietää.
Mutta kysymyksesi miten pääsemme energiakenttään on varmasti jokaiselle oma tapansa, itse keskityn ja unohdan kaiken muun ympäriltäni ja kesityn vain siihen kenelle katson, henkimaailma näyttää, mitä on tarkoitettu nähtäväksi, sen ainoataan näytetään. minäkään en pysty joka asiaan antamaan vastausta jonka olen kertonutkin, ja silläkin on tarkoituksensa.
Me näkijät emme ole sitä varten että kerrotaan mitä pitää tehdä, annamme kyllä suuntaa elämälle ja sitä mitä se pitää sisällään. Myös monelle se henkinen tuki on erittäin tärkeää tulkinnan jälkeen.
Kun otatte tulkinan niin se kannattaa lukea, jättää sitten sivuun ja joskus lukea se, niin huomaa miten ne asiat menevät
Halauksin: ninaHei
voin puhua vain omasta puolestani, eli siitä miten saan toisen ihmisen energioista kiinni. minulle se tapahtuu suureksi osaksi värien näkemisen kautta, jotka tulkitsen energioiksi. värit luovat myös tuntemuksia ja ajatusmalleja, mitkä kehittyvät (keskittymisen kautta) tiedoksi.
saksaksi on vanha sanonta, "ettei voi edes haista toista ihmistä". se tarkoittaa minulle suoraan kemiaa, eli kahden ihmisen kemiat ovat ristiriidassa keskenään.
tästä tuleekin mieleen se suomalainen sanonta, että kemiat sopivat/eivät sovi yhteen.
joskus en saa helposti kiinni toisesta ihmisestä, silloin voin vain antaa asian levätä ja miettiä sitä sitten muita arki puuhia tehdessä. usein tilanne pamahtaa mieleeni sängyssä tai selviää sitten omaa vauhtiaan.
minä pyydän aina syntymäajan tulkintaa kirjoittaessani, nimellä ei ole tarkoitusta. en myöskään näe tiliotteesta maksajan nimeä tai osoitetta, en ole ottanut sellaista palvelua käyttööni.
kuka päättää milloin näkijällä on oikeus päästä toisen ihmisen kenttään, on minun mielestäni kysyjä itse. en tuputa tietoani kenellekään, tieto voi myös olla raskasta, kun se kohdistuu omiin tuttaviin.
niin, jokaisella näkijällä on oma käsityksensä siitä, mistä hän tietonsa saa, mistä se on peräisin. ei mikään vain hyppää tietoisuuteen, uskon että kaikella on alkuperänsä. onhan tällä koko elämälläkin tarkoituksensa ja alkuperänsä, jos sitä halutaan lähteä tutkimaan.
kuka uskoo evoluutioteoriaan, kuka jumalaan, joku budhaan, meillä on uskonvapaus ja sananvapaus. tulkintaa ottaessa minä kyllä ottaisin ensin selville sen, että mistä se tieto on peräisin.
auratulkintoihin pyydän aina pari valokuvaa, koska silloin ei ole kysymys vain tämänhetkisistä energioista, vaan ihmisestä kokonaisuutena ja hänen karmastaan.
t. Keskiyö- utelias
Mistä näkijä erottaa tuleeko viesti egon vai sydämen kautta? Vaikka en itse olekaan näkijä, minulle tulee vahva tunne itse näkijästä ja miltä pohjalta toimii. Minulla tulee huono tunne, jos näkijä käskee, ohjaa liikaa tai päättää puolesta. Samoin paljastaa toisesta osapuolesta sellaista mitä minun ei kuuluisi/ olisi oleellista tietää. Tällainen hämmentää paljonkin. Minulla on luottonäkijä, vaikka olen muutamaa muutakin kokeillut silkasta uteliaisuudesta. Itse arvostan luottonäkijässäni sitä, että hän on henkinen vierelläkulkija ja vastuuttaa minua elämään elämääni eikä todellakaan paljasta liikaa, vaan tulkinnat ovat ohjausta, joista kyllä itse tunnistan asioita.
- N Kallio
utelias kirjoitti:
Mistä näkijä erottaa tuleeko viesti egon vai sydämen kautta? Vaikka en itse olekaan näkijä, minulle tulee vahva tunne itse näkijästä ja miltä pohjalta toimii. Minulla tulee huono tunne, jos näkijä käskee, ohjaa liikaa tai päättää puolesta. Samoin paljastaa toisesta osapuolesta sellaista mitä minun ei kuuluisi/ olisi oleellista tietää. Tällainen hämmentää paljonkin. Minulla on luottonäkijä, vaikka olen muutamaa muutakin kokeillut silkasta uteliaisuudesta. Itse arvostan luottonäkijässäni sitä, että hän on henkinen vierelläkulkija ja vastuuttaa minua elämään elämääni eikä todellakaan paljasta liikaa, vaan tulkinnat ovat ohjausta, joista kyllä itse tunnistan asioita.
Se mitä näkijä näkee on paljolti kiinni myös siitä, paljonko asiakkaalle annetaan nähdä, myös energiat, jos ne ei kohtaa niin silloin ainakin itse ilmoitan ja kerron etten näe kunnolla ja ohjaan toiselle.
Näkijä ei saa käskeä elämään tietyllälailla vaan antaa suuntaa ja olla myös se kuuntelija.
Jokainen on omasta elämästään vastuussa, ei se näkijä.
On tilanteita jossa esim. minulle annetaan varoitus jos näen puolison esim. Silloin monesti halutaan tietää se ammatti, onko lapsia, onko ollut naimisissa. Kun se rakkaus tulee kohdalle niin sillä ei ole mitään merkitystä mikä on ihmisen ammatti tai asema. Pääasia on rakkaus. Mutta myös se elämä joka on ennen rakkautta pitää elää eikä missään nimessä olla elämättä normaalia elämää ja odottaa vain sitä. Koska silloin elämänpolku muuttuukin toiseksi. Jos näen "vaaran" siitä että ihminen jähmettyy odottamaan niin siitä pitää sanoa.
Keskiyö: Minulla on myös niin että aina se oma energia ei ole koholla niin silloin pitää tehdä muuta ja välillä nousen yöllä kirjoittamaan ja katsomaan. Eli minulla eikä varmasti kenellekään muullakaan se asia tule sormia napsauttamalla. Itse kerron tietyn ajan esim 1-4 vrk koska väkisin tulkinnan punnertaminen ei tuota toivottua tulosta - Liiiiisa
N Kallio kirjoitti:
Se mitä näkijä näkee on paljolti kiinni myös siitä, paljonko asiakkaalle annetaan nähdä, myös energiat, jos ne ei kohtaa niin silloin ainakin itse ilmoitan ja kerron etten näe kunnolla ja ohjaan toiselle.
Näkijä ei saa käskeä elämään tietyllälailla vaan antaa suuntaa ja olla myös se kuuntelija.
Jokainen on omasta elämästään vastuussa, ei se näkijä.
On tilanteita jossa esim. minulle annetaan varoitus jos näen puolison esim. Silloin monesti halutaan tietää se ammatti, onko lapsia, onko ollut naimisissa. Kun se rakkaus tulee kohdalle niin sillä ei ole mitään merkitystä mikä on ihmisen ammatti tai asema. Pääasia on rakkaus. Mutta myös se elämä joka on ennen rakkautta pitää elää eikä missään nimessä olla elämättä normaalia elämää ja odottaa vain sitä. Koska silloin elämänpolku muuttuukin toiseksi. Jos näen "vaaran" siitä että ihminen jähmettyy odottamaan niin siitä pitää sanoa.
Keskiyö: Minulla on myös niin että aina se oma energia ei ole koholla niin silloin pitää tehdä muuta ja välillä nousen yöllä kirjoittamaan ja katsomaan. Eli minulla eikä varmasti kenellekään muullakaan se asia tule sormia napsauttamalla. Itse kerron tietyn ajan esim 1-4 vrk koska väkisin tulkinnan punnertaminen ei tuota toivottua tulostaMitä auttaa jos antaa syntymäajan? Onhan moni muukin syntynyt samana päivänä. Onko varmaa siis ettei saa jonkun toisen Liisan ennustusten jolla on samana päivänä synttärit.
- Huijausta.
Liiiiisa kirjoitti:
Mitä auttaa jos antaa syntymäajan? Onhan moni muukin syntynyt samana päivänä. Onko varmaa siis ettei saa jonkun toisen Liisan ennustusten jolla on samana päivänä synttärit.
No ei sillä nyt ole niin väliä, maksa vaan kiltisti ennustajalle.
- lolololololololololo
Teidän jutut on täyttä PA$KAA!!
Aikuiset ihmiset uskoo kaiken maailman satuseppoja, ei helv!!! XD- mutta1
Vaikuttaa tämä paska sinuakin kiehtovan, kun tätä palstaa ja viestiketjua luet.
Pidä kommenttisi asiallisena, vaikene tai poistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508