Matkaoppaaksi -14

winegum

Ajattelin laittaa meillekin oman keskustelun alulle! Onko täällä muita, joilla olisi suunnitelmissa lähteä oppaaksi ensi vuonna? :) Hauthan alkavat taas tässä talven kuluessa.

17

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OppaaksiMyös

      Hep täällä! Nazarilla jo haku auki. Saa nähä kuinka käy, mutta se on ainaki selvää, että hakematta sinne ei ainakaan pääse!

    • winegum

      Jep, itse tein eilen tuon Nazarin ensimmäisen testin ja nyt on sormet ja varpaat ristissä, että meni läpi :D

    • OppaaksiMyös

      Ootko tehny sitä testiä aikasemmin? Musta jotenki tuntuu sille että se on varmaan aikalailla sama ku Finnmatkoilla oli syksyllä.. Josta puheenollen, koskakohan niiden haku tulee auki?

      • OppaaksiMyös

        Siis, mulle tuli kanssa linkki siihen testiin, mutta mä en eilen vielä ehtiny tehdä sitä. Tänään siis.


    • winegum

      Eiköhän se samanalainen ole ku molemmat on samaa konsernia :P En tiiä, oiskohan joulu-tammikuussa?

      • OppaaksiMyös

        Nyt näemmä on sielläki haku auki


    • winegum

      Aurinkomatkoillakin näyttää olevan haku auki! :)

    • OppaaksiMyös

      Jep, pistin sinnekin. AM varmaan ottaa vaan jo oppaana olleita/Päivölän käyneitä, koska sinne oli vain avoimen hakemuksen jättö, eikä mitään puhetta opaskurssista..

    • Ootko sä kuullu mitään mistään? Mulle soiteltiin viimeviikolla Nazarilta. Ei vielä tietoa pääsystä rekryille..
      (Laiska kun olen, en ole jaksanut aikaisemmin kirjautua sisälle ja olen käyttänyt tuota OppaaksiMyös nimimerkkiä)

    • winegum

      AM:ltä tuli videohaastatteluun kutsu, mutten oo sitä nyt tehny ainakaan vielä. Nazarilta soiteltiin mullekin viime viikolla, mutta ei oo tosiaan mullekaan tullu infoa sen jälkeen. :D Nehän oli taas pidentäny hakuaikaa.

      • OppaaksiMyös

        Nyt tuli Nazarilta haastattelukutsu!! Jännittää.. Mä oon kade tosta AM videohaastattelukutsusta! Mäki tahon :D ootko sä käyny Päivölän?


    • winegum

      Mullekin tuli, jee! :D Millon oot menossa? En oo käyny Päivölää, mutta matkailualan tutkinto löytyy kyllä muuten :)

      • OppaaksiMyös

        Mulla on 14.1. Klo 14-17 mut yhtä mää en tajunnu siitä sähköpostista, "Please confirm this email within 3 days. Note that we have limited possibilities to rebook interview times.", pitääks toi niinku ymmärtää sillee että siihe postiin pitää vastata ku ei siinä mitää vahvistuslinkkiä ollu?

        Ai minkä ikänen sä sitte oot?


    • winegum

      Heii meillä on sitte samaan aikaan! :) Joo luulisin nii, en nyt oikein muutakaan tapaa oo keksiny vahvistaa.

      Mä oon 24 :) Asutko ihan Helsingissä, vai?

      • OppaaksiMyös

        En ku oon Etelä-Pohjanmaalta :D pitää vähä sumplia tuo kulkeminen että miten se järkevimmin onnistuu, taidan jättää auton tampereelle ja hypätä sieltä onnibussiin. Asutko sä sitte siellä?

        Pitäskö meijän vaikka vaihtaa s-postiosotteita?


      • OppaaksiMyös
        OppaaksiMyös kirjoitti:

        En ku oon Etelä-Pohjanmaalta :D pitää vähä sumplia tuo kulkeminen että miten se järkevimmin onnistuu, taidan jättää auton tampereelle ja hypätä sieltä onnibussiin. Asutko sä sitte siellä?

        Pitäskö meijän vaikka vaihtaa s-postiosotteita?

        Nii joo ja meinaatko vastata suomeksi vai enkuksi?


    • winegum

      Enkuks meinasin :P Joo, itekin asun Keski-Suomessa, joten täytyy yrittää jotain keksiä. Ei huvittais ajaa niin pitkää matkaa, mutta kauheen kalliita kaikki junat ja bussit täältä asti! Mutta nii, sähköposti on winegum @ live. fi, pistäppä postia :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe