Mulla on pelissä jokainen Eeveen kehitysmuodot kaikki mitkä on mahdollista saada kyseisessä pelissä. On vielä itse Eeveekin. Mistä löytyy se tavara joka estää Eeveetä kehittymästä Espeoniksi tai Umbreoniksi? Mikä tavara oli nimeltään?
Soulsilver
2
169
Vastaukset
- 2+17
Se taitaa olla nimeltään Everstone.
("If held, prevents a Pokémon from evolving")
Pyydystä sinnikkäästi Geodudeja ja Gravelereja, koska ne saattavat kantaa Everstonea mukanaan.
Toivottavasti tämä auttoi.Kiitos, mut löysinkin sen helpommalla tavalla. Näyttää Togebi (mulla Togetic) professori Elmille. Saat häneltä Everstonen. Toinen vaihtoehto on toka palkonto ötökkämokemonien pyydystys kisasta. Mutta kiitos kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175