Joku rasistinen manner-suomalainen on ottanut tavaksi tulla toistuvasti tälle foorumille ilman mitään varsinaista asiaa vaan ainoastaan haukkumaan. Se tietysti kertoo vaan ihmisestä että on sairas henkisesti.
Sääli kun sellaisia ei hoideta.
Vaikka, kai se on niinkin että ko. hlöllä on omat asiat niin hienosti että Ahvenanmaa asukkaineen on hänen ainoa ongelmansa mielenterveysprobleemien lisäksi.
Minulla ei riittäisi edes kiinnostus minkään ryhmän toistuvaan haukkumiseen.
Rasistinen häirikkö
4
149
Vastaukset
- Pekka Lipponen
Samoin sanon minäkin Ahvenanmaan törkeään toimintaan on pakko
puuttua ja saada suomenkielisille jonkunlainen ihmisarvo tuolla saarella.
Syrjintä joka kohdistuu törkeästi ihmisryhmää kohtaan on rikos ja siitä
on pakko nostaa meteliä, että tuo prutaali törkeys loppuisi.- Nyfiken
Sain sut provosoitumaan, hähähää :D
Toteennäytit juuri sen mitä häiriköstä kirjoitin. Otapa pillerisi säännöllisemmin niin vanne pään ympärillä ei kiristä niin paljon.
- Rasismi ja Åland
Olet aito ja tyypillinen suomenruotsalainen suurisuu jolle suomalaisuus on kauhistus.
Valitettavasti en tarvitse mitään lääkkeitä, mutta te svedarit niitä tarvitsette
kun kuvittelette kaikenlaista meistä suomalaisista.- Nyfiken
Ai ihan valitettavaa ettet tarvitse lääkkeitä? Mikä siitä valitettavaa tekee, sekö että haluaisit muttet saa kun tyhmänä ja lukutaidottomana käyttäisit väärin?
Btw, en ole ruotsinkielinen suomalainen enkä svedari. Lankeat jatkuvasti provoihini
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512