Parkkihallissa!

Sellossa

Olin viime viikolla pesemässä autoani Espoolaisessa parkkihallissa ja eräs hyvin tyylikäs rouva tuli kysymään minulta että voisinko pesaista hänenkin auton? Vastasin hänelle että en nyt ole henkilökuntaa vaan pesemässä pelkästään omaa autoani. Nainen totesi siihen että ei sen väliä mutta olisi mukavaa jos saisi auton puhtaaksi?
Kerroin että mikäli sinulla on aikaa hieman odottaa niin voinhan minä sen pesaistakin. Tehtiin diili ja nainen sanoi hakevansa kaupasta jotkut kengät ja lupasi palata takaisin. Olin pessyt hänen autonsa ja odottelin että rouva hienohelma tulisi takaisin ja niin hän tulikin. Ensimmäinen kysymys oli että mitä pidät minun uusista saappaista? Vastasin kohteliaasti että jalassa ne näyttää seksikkäämmiltä kun laatikossa mutta mites tää auton pesu?
Nainen kiitteli kovasti ja kysyi paljonko hän on velkaa. Vastasin että 6 euroa ja kahvit päälle.
Nainen maksoi minulle kympin ja kysyi saako hän esittää arkaluontoisen kysymyksen? No tottakai saat vastasin vänelle.
Olen fantasioinut panosta parkkihallissa??? Jäin suu auki ihmettelemään mutta totesin että jos se sinua auttaa niin saappaat jalkaan ja kyytiin.
Siirsin autoni hieman rauhallisempaan paikkaan ja tilanne oli todella kiihottava. Ujutin käteni hameen alle ja huomasin tien olevan täysin esteetön. Kippasin penkit taakse ja käskin rouvan kontalleen eteeni. Ilman mitään lämmittelyjä työnsin kivikovan kaverini häneen takaapäin. Pri kertaa piti vähän piilotella ettei ohikulkijat huomaisi mitä autossa touhutaan mutta kaikki onnistui ja molemmat olivat tyytyväisiä. Rouva kiitteli kovasti ja pyysi että voisimme uusia tämän hauskan tapahtuman?
Nyt ollaan kolmesti oltu "autopesulla" ja täytyy sanoa että huikeeta on ollut!
Aikuinen nainen joka osaa pukeutua katuseksikkäästi ei jätä kylmäksi...

2

7257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaguvaari

Hmm... naapurin rouvan auto on ollut ihmeen kiiltävässä kuosissa viimeaikoina... ettei vaan.... ! Muista kuitenkin, että laitat veroilmoitukseen sen saamasi kympin ja tietysti ne luontaisedutkin olisi syytä mainita, ettet sitten joudu hankaliin selvittelyihin jälkikäteen. Parkkihalleissa on nykyisin valvontakamerat, joten todistusaineistoakin on ja varmaan tallessa.

• love sex

Pesisitkö munkin auton`? seksiii sexii

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe