Parkkihallissa!

Sellossa

Olin viime viikolla pesemässä autoani Espoolaisessa parkkihallissa ja eräs hyvin tyylikäs rouva tuli kysymään minulta että voisinko pesaista hänenkin auton? Vastasin hänelle että en nyt ole henkilökuntaa vaan pesemässä pelkästään omaa autoani. Nainen totesi siihen että ei sen väliä mutta olisi mukavaa jos saisi auton puhtaaksi?
Kerroin että mikäli sinulla on aikaa hieman odottaa niin voinhan minä sen pesaistakin. Tehtiin diili ja nainen sanoi hakevansa kaupasta jotkut kengät ja lupasi palata takaisin. Olin pessyt hänen autonsa ja odottelin että rouva hienohelma tulisi takaisin ja niin hän tulikin. Ensimmäinen kysymys oli että mitä pidät minun uusista saappaista? Vastasin kohteliaasti että jalassa ne näyttää seksikkäämmiltä kun laatikossa mutta mites tää auton pesu?
Nainen kiitteli kovasti ja kysyi paljonko hän on velkaa. Vastasin että 6 euroa ja kahvit päälle.
Nainen maksoi minulle kympin ja kysyi saako hän esittää arkaluontoisen kysymyksen? No tottakai saat vastasin vänelle.
Olen fantasioinut panosta parkkihallissa??? Jäin suu auki ihmettelemään mutta totesin että jos se sinua auttaa niin saappaat jalkaan ja kyytiin.
Siirsin autoni hieman rauhallisempaan paikkaan ja tilanne oli todella kiihottava. Ujutin käteni hameen alle ja huomasin tien olevan täysin esteetön. Kippasin penkit taakse ja käskin rouvan kontalleen eteeni. Ilman mitään lämmittelyjä työnsin kivikovan kaverini häneen takaapäin. Pri kertaa piti vähän piilotella ettei ohikulkijat huomaisi mitä autossa touhutaan mutta kaikki onnistui ja molemmat olivat tyytyväisiä. Rouva kiitteli kovasti ja pyysi että voisimme uusia tämän hauskan tapahtuman?
Nyt ollaan kolmesti oltu "autopesulla" ja täytyy sanoa että huikeeta on ollut!
Aikuinen nainen joka osaa pukeutua katuseksikkäästi ei jätä kylmäksi...

2

6892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaguvaari

      Hmm... naapurin rouvan auto on ollut ihmeen kiiltävässä kuosissa viimeaikoina... ettei vaan.... ! Muista kuitenkin, että laitat veroilmoitukseen sen saamasi kympin ja tietysti ne luontaisedutkin olisi syytä mainita, ettet sitten joudu hankaliin selvittelyihin jälkikäteen. Parkkihalleissa on nykyisin valvontakamerat, joten todistusaineistoakin on ja varmaan tallessa.

    • love sex

      Pesisitkö munkin auton`? seksiii sexii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe