nippanappa

aonang

10 päivää lähtöön, ensimmäistä kertaa Thaimaahan näin aikaisin eli hädin tuskin hi-seasonin puolella... toivottavasti kuitenkin aurinko paistaa suurimman osan aikaa. Olosuhteiden vuoksi ei tänä vuonna voinut siirtää matkaa tammi-helmikuulle niinkuin aiempina vuosina, mutta loma on aina lomaa :) Lomahehkutuksia siis tänne!

22

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wake up

      Hi hi thaikku on jo niin last season...

      • Viikoksi lämpimään

        Ai? Itse olen tämän vuoden aikana käynyt New Yorkissa, Berliinissä, Tallinnassa, Kreikan saaristossa, Sipoossa ja Salzburgissa.

        Last seasonia on tulla lässyttämään miten last seasonia on mennä helposti ja mukavasti johonkin yleisesti hyväksi koettuun kohteeseen. Minun puolestani voit mennä vaikka riemulomalla Tshernobyliin, mutta älä kuvittele että se tekee sinusta ihan oikeasti pätevän dissaamaan jonkun toisen matkailuvalintoja.


      • wauu
        Viikoksi lämpimään kirjoitti:

        Ai? Itse olen tämän vuoden aikana käynyt New Yorkissa, Berliinissä, Tallinnassa, Kreikan saaristossa, Sipoossa ja Salzburgissa.

        Last seasonia on tulla lässyttämään miten last seasonia on mennä helposti ja mukavasti johonkin yleisesti hyväksi koettuun kohteeseen. Minun puolestani voit mennä vaikka riemulomalla Tshernobyliin, mutta älä kuvittele että se tekee sinusta ihan oikeasti pätevän dissaamaan jonkun toisen matkailuvalintoja.

        Sipoo ja Tallinna, auts nyt iski kateus!


      • hyvämastkaa

        Olispa mullakin varaa lähteä. Hyvää matkaa...


      • matkalle tai ei
        hyvämastkaa kirjoitti:

        Olispa mullakin varaa lähteä. Hyvää matkaa...

        En tiedä minäkään oikeasti vielä, että saadaanko kasaan tarvittava summa ja muutenkin moni asia on epäselvä. Pääset varmasti joskus enkä halua ketään thaikkufania sorsia, mutta maailmasta löytyy iki-ihania paikkoja, kun jaksaa, vaan tonkia. Tsemppiä sinulle hyvämastkaa..


    • Viikoksi lämpimään

      *Hehkuu*

      Itselläni on odotettavaa vielä kolmekymmentä päivää.Tänäänkin olen jo ennakkoon elänyt lomaani ja ottanut selvää kohteesta.

      Kyllä on tämä pimeä ja kolea vuodenaika mitä parhain katkaistavaksi lomalla. Ja vaikka ei paistaisikaan, rutiinien rikkominen on jo lomailua.

    • parin viikkon helle

      Pitäisi vielä jaksaa tasan tarkkaan 90 päivää tätä Suomen katkeran karvasta ja kylmääkin kylmempää talvisäätä, mutta, kun jaksaa tarpeeksi kauan odottaa, niin saa hellettä, kauniita maisemia, lämpimiä merivesiä ja kulinaarisia nautintoja. Lomanautintoja kaikille Thaikkuihin lähteville toivoen ja eikös, kun "kaikki" hehkuttamaan koko rahan edestä ja kuollaan vaikka köyhinä, jos on pakko. :)

      • eikadee

        En kade ole mutta kumminkin...itselläni vielä aikaa reissuun...lähtö reppumatkalle krabille ja bangkokiin helmukuun alussa 2014...


    • vogueen

      53 päivää on vielä aikaa 2 viikon lämpöön. Onneksi on työssä niin kiire, ettei ehdi kovin paljon asiaa miettimään ennen joulua.
      Kaikille lahtijöille hyvää matkaa.
      Ps. jos joku on käynyt Voguessa, niin olisi kiva lukea minkälainen hotelli on kyseessä.

    • Tarkenee

      Kello on nyt 7.00 aamulla ja lämmintä 20 luvattu tänään 31 astetta,Tervetuloa kyllä ilmat on lämpimiä.sateet on ohi.Tänään on viikon kylmin päivä,ja silti 31 astetta.On ollut 34 suunnilleen viikon verran.

      • ei malttais oottaa..

        Ihana kuulla että sateet väistyy... ja on lämmintä. Tultais sunnuntaina lämpöön jos noi peijakkaan lakkolaiset ei muuta suunnitelmia :(. Harmittaa vietävästi jos näin käy.


    • Lämpöön

      Vielä kahdeksan yötä...Odotan! :)

    • kuumottaa jo

      29 yötä, sitten joulun ja uudenvuoden aika Koh Lantalla

      • Viikoksi lämpimään

        Mennäänköhän me samalla Finskin koneella .. 17. 12 olis lähtö :D Ukko on pitkä, paksu ja täyttää pyöreitä, joten varasin paikat "makuuvaunusta" jotta voi oikoa koipiansa.


    • Jep

      Eiköhän mennä. Meillä myös makuupaikat. Loistava valinta ne makuupaikat.

    • Aurinkoinen mieli

      Täällä olis vielä vajaa kuukausi matkaan.
      Lennot Bangokkiin ja sieltä Hua Hiniin. Työkiireet onkin hyvä "ajantappaja" jotta tätä kurjuutta jaksaa... :)

      Ihanaa lomaa kaikille!

      • reppureissuu

        kadekade...meillä 69 päivää reissuun. lennot on bangkokiin,,,siitä halpisyhtiöllä (nok air) krabin kentälle ja julkisilla ao nangiin...osa aikaa ollaan a-nangilla/raileyllä/muualla, loppuaika lomasta shopataan bangkokissa. reppumatkalla ollaan ja majoitus valitaan sitten perillä. tarkoitus skootterilla kierrellä lähialueita,max 150km säteellä ao nangista.


    • minä

      TJ 6! :D

    • hippie

      kuulemma viikko-pari sitten on ao nangissakin ymmärretty hi-seasonin alkaneen eli 30% hintoihin ilmeistyi......

      • eilissäää

        ostokset kannatta tehdä ihan muualla kuin ao nangissa tai nopparathilla. Skootteri alle ja Tesco Lotukseen tai Big C:hen...lisäksi jokaisena päivänä on paikalliset markkinat eri puolilla ao nangia. markkinoilta saa vastaavat tavarat ilman turistilisää.


      • perästullaanko
        eilissäää kirjoitti:

        ostokset kannatta tehdä ihan muualla kuin ao nangissa tai nopparathilla. Skootteri alle ja Tesco Lotukseen tai Big C:hen...lisäksi jokaisena päivänä on paikalliset markkinat eri puolilla ao nangia. markkinoilta saa vastaavat tavarat ilman turistilisää.

        vieläkö hippies bar on nopparath tara beachilla?
        onko joku käynyt top hiil restaurantissa, kuulemma mahtavat näkymät merelle ja vuorille?
        perässä tullaan,suuntana ao nang:)


    • Hippies

      Hippies oli hienosti pystyssä vielä 5 päivää sitten:) Sinne vaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe