Ymmärrän että joku on Raamatusta keksinyt tällaisen asian että esim. seksiä ei voisi harrastaa ilman papin vihkimystä. En sitten tiedä kuinka paljon tuolla on todellisuusperää. Toki kannatan avioliittoon sitoutumista sellaisille ihmisille jotka ovat tarpeeksi kypsiä ja haluavat ehdottomasti perustaa perheen. Itse en ole kumpaakaan, en tarpeeksi kypsä enkä missään nimessä halua lapsia. Inhoan vauvoja. Mutta luokittelisin itseni uskovaksi kuitenkin. Minä ainakin haluaisin jollain tavoin uskovaisen naisen joka olisi ja pysyisi tyttöystävänä ilman, että asiassa edettäisiin mitenkään. Eikö tällaista naista enää löydy?
Miksi menette naimisiin?
22
132
Vastaukset
- Isällinen neuvo
Ei. Olet sen verran varakas, että kaikki kyttäävät avio-osaa. Mene ja lahjoita omaisuutesi pois ja kylän kaikki narkkih*orat muuttavat luoksesi vain saadakseen ryyooypaikan.
Raamatussa ei ole pappeja muuta kuin Herran yksityistä palvelua varten. Siksi Raamatussakin kaikki rakastelut ovat ilman papin aamenta.
Mutta jos haluat saada naisen, joka ei halua lapsia,niin voi olla hankalaa. Itse olet vielä nuori, joten kyllä sinulla voi vielä tulla halu saada lapsia.- Jeesuksen häihin
"Minä ainakin haluaisin jollain tavoin uskovaisen naisen joka olisi ja pysyisi tyttöystävänä ilman, että asiassa edettäisiin mitenkään. Eikö tällaista naista enää löydy?"
Ei löydy katsos kun ne naiset eivät halua sitoutua sitoutumiskammoisen kanssa. Sinä kun et ole riittävän kypsä ymmärtääksesi mikä merkitys sitoutumisella on. Sinulle se edustaa orjuutta mikä kieltää sinulta huvittelun. Voit toki pitää itseäsi uskovana siitä huolimatta että haluat huvituksia elämääsi tietäen Jeesuksen joutuneen ruoskittavaksi ja naulatuksi ristiin. Voimme tietysti puhua myös Afrikan nälkäänäkevistä lapsista, mutta sinä tuskin välität näistä. Onko sinulla lainkaan vihollisia? Rakastatko niitä? Jos orjuus on sinun vihollinen, mikset rakasta orjuutta? Tee se Jeesuksen vuoksi! - joko tai
21v.poika
"Minä ainakin haluaisin jollain tavoin uskovaisen naisen joka olisi ja pysyisi tyttöystävänä ilman,että asiassa edettäisiin mitenkään.
Jos omistaa oikeasti uskovan tyttöystävan,niin asia ei todellakaan etenisi mihinkään. Tähänkö tyytyisit. Hei,
minäkään en halunnut vauvoja kun oli 21v. Mielipiteesi saattaa tulevaisuudessa muuttua, tai sitten olla muuttumatta. Mutta onko sinulla jotakin tiettyä syytä, miksi avioliitto ahdistaa? Joidenkin ihmisten kanssa keskustellessa tulee sellainen olo, että he vain välttävät avioliitto-sanaa, koska ajattelevat mahdollisen eron olevan helpompi kun ei olla naimisissa.
Mutta naimisiin tahdoin monestakin syystä. Jumalan siunaus ja ajatus "kolmannesta säikeestä", siitä, että jotain ylimaallista tukea suhde avioliitosta saa, tuntui hyvältä.
Mutta on avioliittoon menemisellä ihan arkisia, tai maallisia syitä. Jos kuolen, perimys- ja omaisuudenjakoasiat ovat helpompia ja yksinkertaisempia, kun olemme naimisissa. Myös se on rakkaastaan huolehtimista.
Sinikka-pappi- Mirka ..:-),.:-):-
Hei Sinikka-pappi. Jumala ei siunaa yhtään mitään. Jumala on pelkkää satua ja hööpöötyystää.
Miksi haluat uskotella tyhjänpäiväisiä uskomuksiasi totena täällä? Etkö voi olla rehellinen?
- upeeta.
Miksi menette naimisiin.
Synnitön seksi on ihanaa,kestänyt vuosikymmeniä. Siinä on syytä kerraksi.- Kui
upeeta.
Onko muuta, - mitä muuta?
- upeeta.
Kui
"Onko muuta,-mitä muuta?"
Ei oo muuta,en kaipaa muuta.- Jakkkotepppi
Niin miksi muka avioliiton ulkopuolinen seksi on jotenkin syntiä? Olen harrastanut 20 vuotta enkä tunne olevani mitenkään huonompi ihminen kuin naimisissakaan olevat.
- parasta
Jakkkotepppi kirjoitti:
Niin miksi muka avioliiton ulkopuolinen seksi on jotenkin syntiä? Olen harrastanut 20 vuotta enkä tunne olevani mitenkään huonompi ihminen kuin naimisissakaan olevat.
Muita huonompi et tietystikään ole. Mutta miksi tyydyt niin epävarmaan ja vaihtelevaan? Avioseksi on parasta. Tietää, mitä saa.
parasta kirjoitti:
Muita huonompi et tietystikään ole. Mutta miksi tyydyt niin epävarmaan ja vaihtelevaan? Avioseksi on parasta. Tietää, mitä saa.
Ei se tasaisuus ole mikään etu. Parasta on ylläteksellisyys.
- Kui
upeeta.
Okei!
- upeeta.
Jakkkotepppi
Synti on petollista,sitä ei epäuskossa elävä tajua,niinkuin itsekkin annat ymmärtää.
Toivottavasti silmäsi aukenevat,iäisyys ilossa kutsuu sinuakin.- Jakkkotepppi
Haluan useita eri naisia koska en jaksa olla kiinnostunut yhdestä kovin kauaa. Haluan myös naisia eri kulttuureista, erityisesti eksoottisia aasialaisia.
- kauan sitten
Jakkkotepppi kirjoitti:
Haluan useita eri naisia koska en jaksa olla kiinnostunut yhdestä kovin kauaa. Haluan myös naisia eri kulttuureista, erityisesti eksoottisia aasialaisia.
No et ole mikään ihmeellisyys siinä asiassa. Tein joskus nuorena tyttönä sellaisia vähemmän "mainostettuja" keikkatöitä ja kyllähän ne asiakkaan pääsääntöisesti olivat ukkomiehiä ;) miksi ihmeessä kun eivät edes tietäneet mitä tulevat saamaan :O
- Panoa vaan
Seksin himo lähtee seksillä kuten nälkä syömällä. Ei se sen ihmeellisempää. Vai pitäiskö syöminenkin kieltää koska se on syntiä?
- rauhoitu hieman
Panoa vaan
Ylen syönti on synti,kaikki pano väärässä seurassa. - Hei pappi!
Osaatko sanoa mikä siinä seksissä on niin iso synti ettei sitä saa harrastaa kuin naimisissa? Kai Jumala tarkotti ihmiset nussimaan keskenään että tulis lisää ihmisiä. Jos Jumala olis tarkottanu ihmiset olemaan neitsyitä niin eipä meitä täällä kauaa ois ollu.
- HIV.MUUT
Jumala on näin päättänyt suojellakseen ihmiskuntaa. Ihmiset on olleet eri mieltä ja ovat edelleen. Lopputulos on edessämme kuin avoin kirja,ei kaikiltaosin kovin miellyttävää luettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356