mitä ehdotatte parhaimmaks laivaks bileitä etsiessänne? entä hiljaiseksi mummojen humppalaivaksi?
PARAS BILERISTEILY?
1
702
Vastaukset
- koh uyg yu8g uy g
Kohta ajetaan taas jäissä!
Jäissä ajoa
8.11.2013 10:25
Kohta taas on talvi ja meri saa jääpeitteen.
Tallinkin propagandapäällikön mukaan silloin laivojen kulku nopeutuu, koska hänen runsaan kokemuksensa mukaan autolautta kulkee sivuttain tuulen painamana kiintojäässä nopeammin kuin väylää pitkin konevoimalla.
Tähän lainataan arvostetun Merenkulkuhallituksen merikapteeni Seppu Laurellin sanoja kirjasta Höyrymurtajien aika sivulta 47: Murtaja on pysähtynyt huhtikuisen kiintojään reunaan ajamalla keulansa ehyen jään sisään. … alus pysyi paikoillaan pitkiäkin aikoja.”
Näin on
8.11.2013 11:27
Älä innostu! Hän voi vielä yllättää ja kirjoittaa jotain foorumin keskustelua eteenpäin vievää. Toistaiseksi moista ei ole tapahtunut, mutta tulevaisuuden ennustaminen on vaikeaa, kuten presidenttimme aikoinaan totesi.
Ropakanta-Tsiiffi.
8.11.2013 13:21
"Murtaja on pysähtynyt huhtikuisen kiintojään reunaan ajamalla keulansa ehyen jään sisään. … alus pysyi paikoillaan pitkiäkin aikoja.”
Joo mutta hei, kato! Sen aluksen kapteenilla ei ollut merikorttia brygalla eikä se ollut lukenut Maritime-foorumia. Eikä edes Fakta om fartyg. Tuskin oli edes TallinkSiljan Club One Gold-korttia.
Kas ku unohtu!
8.11.2013 13:49
Joo, just noin. Kas kun unohtui. Ei millään jaksa muistaa kaikkia sen toilailuja.
Enäs jos . . .
8.11.2013 14:38
"Kohta taas on talvi ja meri saa jääpeitteen."
...jos on lauha talvi, onko sulla vakuutukset kunnossa jotta tulee jäätä kaikesta huolimatta lupauksesi mukaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442