Minne piilotatte ..

deryklk

.. Tupakkanne, juomanne;) jne.
Iha mielenkiinnosta kysyn :D

21

566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

Mie en polta enkä juo, mutta miun pitää silti piilottaa erinäisiä juttuja. Meillä on muuten tälläkin hetkellä jääkaapissa avattu viinipullo, josta mie voisin periaatteessa juoda jäämättä kiinni. Miksi joisin?

Vasemmistolaislehtiä, eli Tiekkaria ja Liberoa ym. mie en ole vaivautunut piilottamaan. Nyö on siinä muiden lehtien seassa jo tarpeeksi piilossa. Joitain kirjoja miulla on ollut patjan alla. Kirjahyllyssä on kirjojen takana Kom-teatterin levy, 70-luvun nostalgiaa, nääs.

• jemmaaja

mä piilotan mun juomat mun vanhaa reppuu joka o vaatekaapis koska äiti ei ikinä käy mun vaatekaapil

• jahjihuu
        jemmaaja kirjoitti:

mä piilotan mun juomat mun vanhaa reppuu joka o vaatekaapis koska äiti ei ikinä käy mun vaatekaapil

kerta se on ensimmäinenkin...

• jemmapiilot

Sillon ku olin laitoksessa teippasin röökiaskinini ainakaan tuolin alle ja jatkan sitä käytäntöö nyt vielä himassaki ja viinat on vaatekaapin kätköissä

• En polta, joten en piilota tupakkaa. Jos haluan juoda, pyydän vanhemmilta, tai varastan ja juon heti, joten en piilota juomaakaan. Jos täytyisi piilottaa, piilottaisin, metsään. (meidän lähimetsässä on paikkoja, jossa ne säilyvät, eikä niitä löydetä)

• Vitun kakarat

"Piilotan" ne tohon hyllylle telkkarin yläpuolelle.

• deryklk

Mulla on nyt 4 röökiaskia ja eurokossu pyllyssä. Iha mielenkiinnosta survoin ne
        sinne!

• ellluuuuu

Minä en ite polta ja juotavia en piilottele ku juon ne heti saatana ku saan :D Mutta kaverini, joka polttaa, pitää askejaan videonauhurissa mikä on sen huoneessa mitä kukaa ei käytä :D (siellä on kanssa sen päiväkirja) :D

• sokkapoon¡

Penaalissa pystyy varmasti salakuljettamaan pieniä tavaroita. Päälle on hyvä laittaa kuitenkin kyniä Kitaran sisään jotain. :D Jos jossain pehmolelussa on iso reikä, niin sinne mahtuu ja kannattaa muistaa myös ommella reikä kiinni, jos pystyy. Jos vanhemmat eivät tyhjennä roskakoria, niin sinne kyllä mahtuu. Kannatta päällystää esim. se tupakka-aski jollakin paperilla. Vain mielikuvitus on rajana. ;) En kyllä polta tai juo, mutta tuossa oli kuitenkin piiloja.

• adfsas

Sillonko polti, omistin max 3 askia kerrallaan. Mul o sellane lukolline säästölipas, jossa pidin yhtä tai kahta askia jemmassa, itse lipas oli työpöydän alahyllyllä. Käyttöaski oli joko takin povarissa tai housun reisitaskussa.
      Juomat piilotan vaatekaappiin kaikenlaisen rojun sekaan.

• gwZ

Miksi piilottelisin mitään? Jätän ihan sinne mihi tykkään.

• ocean-
        gwZ kirjoitti:

Miksi piilottelisin mitään? Jätän ihan sinne mihi tykkään.

Jos polttasin, joisin, nuuskaisin tai käyttäisin aineita net ois luultavasti laukusa tai tuola sängyn alla laatikosa kaikenlaisen krääsän seasa. Tai kaapin alla.

• korppi™
        ocean- kirjoitti:

Jos polttasin, joisin, nuuskaisin tai käyttäisin aineita net ois luultavasti laukusa tai tuola sängyn alla laatikosa kaikenlaisen krääsän seasa. Tai kaapin alla.

marakassin sisälle:D

• agfasdhgd

itelläni on aika sekainen vaatekaappi joten sinne jos ne laittaa niin ei niitä löydä ku kukaan edes viitsi sinne katsoa. Itsehän en polta kylläkään.

• Lapsiolin

Ite penikkana piilotin juomat laatikoston alle, kun siel oli sellanen tyhjä tila. Sit vaa vedin laatikon ylös sieltä ku olin menos juomaa tai vanha aski loppu.

• kuukkeli2

Enää en piilota muutakun kortongit ! Niitä en viitti jättää pöydälle,mutsin silmiin....

• turj

Tupakoinnissa ei ole mitään järkeä. Tupakkaan menee hirveästi rahaa, tupakoitsija haisee pahalta ja terveyshän siinä menee...siinä on 60 jo pelkästään syöpää aiheuttavaa ainetta, tervaa keuhkoissa, hapenottokyky heikkenee...rahan polttaminenkin olisi järkevämpi vaihtoehto. Eipähän menisi terveys.

• 16+5

Ja ihan kuin tupakoitsijat eivät tietäisi tätä? Oli kyllä aika tyly vastaus vaikka en silleen tarkoittanut. Öitä.

• KasvaAikuiseksi

Miksi sitä piilottelemaan?

• meisterisi

Mulla on lukollinen kaappi yöpöydän vieressä. Kavereit lukuunottamat kukaa ei oo kysyny et mitä siellä on. Jos on mitään päivänvalolle arkaa, niin sinne lukitsen

• Karolin ++

Tuossa se on viina ollut keittiön työtasolla jo vuoden. Ei sitä mihinkään tarvitse piilottaa. Kaapissa on muistaakseni lisää.

Lipaston päällä on pikkusikareita, mutta en minä niitäkään käytä. Elokuussa poltin yhden.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3531
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      2237
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      2005
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1550
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1393
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1354
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1307
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1065
    Aihe