Peitto mukaan

Ensi kertaa etelässä

Ollaan lähdössä Lanzarotelle ens pe. Yölämpötila n. 17c. Ei lämmitystä hotellissa. Olen kuullut ettei peittoja sängyissä, pitäiskö ottaa omat fleese huovat mukaan,ettei tuu holotna.

26

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9875

      Yleensä hotelleissa on huopa. Kyllä sillä pärjää, jollei nyt kovin kylmät ilmat osu kohdalle. Ota lämmin pyjama ja paksut sukat mukaan.

    • Ensi kertaa etelässä

      OK kiitti. Eiköhän näillä pärjätä.

    • Vink vink

      Tarjoustalosta saa kätsyjä toppapukuja ja pilkkihaalareita aikuisille. Ei tuu vilu.

      • palstan mukaan

        Olet oikealla palstalla ! TYHMIIN KYSYMYKSIIN, vastaukset ja vastaajat samalla tasolla.
        Kyllä kanarialla tarkenee illallakin - myös ilman pilkkihaalaria - telttamajoituksessa voi olla tarpeellinenkin "väline"


    • kierrän kaukaa

      Tärkeämpi varuste Kanarialla on villapusero ja villasukat. Rantalomaa parhaimillaan ja tuo 17C on vähän liikaa luvattu yölämpötila sekin...menee jopa lähelle 10 jos huono tuuri sattuu. KOvastyi minä ihmettelen mikä tässä Kanariassa on joka kiinnostaa...talvella ei meressä uinti ole mielekästä ja kelit hyvin epävarmoja. Ja todella kallis paikka ja joopa hinnat kovempia kuin Suomessa. Ja nykyään tullut uusi ilmiö eli varkaat.

      • hassuli

        "kierrän kaukaa" , pakko kommentoida - ettäkö varkaat UUSI ilmiö :) Espanjassa.

        Tuohon "huoneen lämpöön" varma , joskin hullulle kuullostava konsti on.auton sisätilanlämmitin mukaan - ei paina paljon eikä vie tilaakaan paljon.
        Marokon reissulla meillä mukana, koska yöt on sielä kylmät (aah ku hyvä) - lainattiin toisillekkin Suomalaisille


      • kuolen nauruun
        hassuli kirjoitti:

        "kierrän kaukaa" , pakko kommentoida - ettäkö varkaat UUSI ilmiö :) Espanjassa.

        Tuohon "huoneen lämpöön" varma , joskin hullulle kuullostava konsti on.auton sisätilanlämmitin mukaan - ei paina paljon eikä vie tilaakaan paljon.
        Marokon reissulla meillä mukana, koska yöt on sielä kylmät (aah ku hyvä) - lainattiin toisillekkin Suomalaisille

        ei voi olla totta....rantaloma parhaimmillaan....miksi ei voi menne maihin missä samaan aikaan pitää huonetta jäähdyttää yölläkin. Kyllä nämä Kanarian kävijät on ihme sakkia...tunnistaa muuten tuulkipuvusta ja se että pariskunnilla on vielä samanlaiset.


      • makuja
        kuolen nauruun kirjoitti:

        ei voi olla totta....rantaloma parhaimmillaan....miksi ei voi menne maihin missä samaan aikaan pitää huonetta jäähdyttää yölläkin. Kyllä nämä Kanarian kävijät on ihme sakkia...tunnistaa muuten tuulkipuvusta ja se että pariskunnilla on vielä samanlaiset.

        Kyllä kanarialla hyvin tarkenee päivällä - elikkä kyse alunperin oli YÖLLÄ viilestä huoneesta. "Maihin missä jäähdytetään yölläkin " - lasten nuss..t on valloittaneet thaimaan. Saa kalskahtamaan huonolle thaimaa -varsinkin jos lähtee miesporukalla.
        Lentomatka on minulle syy pysytellä Kreikka, Turkki, Italia ja Espanja etäisyydellä


      • tuulipuvussakin
        kuolen nauruun kirjoitti:

        ei voi olla totta....rantaloma parhaimmillaan....miksi ei voi menne maihin missä samaan aikaan pitää huonetta jäähdyttää yölläkin. Kyllä nämä Kanarian kävijät on ihme sakkia...tunnistaa muuten tuulkipuvusta ja se että pariskunnilla on vielä samanlaiset.

        "kuole vaan - nauruun" Tässä "lähellä" ei vaan talvella ole juurikaan muita paikkoja.
        Kaikki ei pidä thaimaasta se määrätyn maineen takia - varsinkaan mies yksin.
        Kanaria on huomattavasti lämpöisempi kuin Suomi ja loma on aina lomaa.
        Iltaisin talvella kanariallakin tarvitsee jotain lämmintä vaatetta, päivällä tarkenee ihan hyvin, sellaista Suomen normi kesäkeliä. Sataa tai paistaa - useammin paistaa


    • Vuoteenlämmitin on tosi kätevä. Sänky on se ansiosta aina lämmin. Niitä saataa olla myytävänä paikan päällä.

      • vedet silmistä

        eikun paranee...eikö sitä omaa akkaa tai ukkoa voi käyttää myöskin...vai eikö enää toimi mikään....ei edes ruumiinlämpö.


      • Ensi kertaa etelässä

        No tulee vaimo mukaan lämmittäjäks. Täytynee laittaa sängyt vierekkäin. Ja eihän sitä osaa nukkuakaan jos ei ole jotain karvasta käden alla.


      • älyvä
        vedet silmistä kirjoitti:

        eikun paranee...eikö sitä omaa akkaa tai ukkoa voi käyttää myöskin...vai eikö enää toimi mikään....ei edes ruumiinlämpö.

        MUISTA millä palstalla olet - TYHMÄT KYSYMYKSET. Vastaajat ja kommentoijat sen mukaan :) ja tietty lukiatkin


    • anris

      ei tartte autonsisälämmittimiä raahata. Myynnissä on paljon pienempiäkin lämmittimiä tarjolla siihen tarkoitukseen. Ja joku ihmetteli miksi matkustamme Kanarialle vaikka on välillä viileetä. Ei me kaikki tykätä siitä et koko ajan on hiki, niinku Thaimaassa esim. Hikisenä on koko ajan likainen olokin. Valitsen lomakohteeni aina niin et max 28 astetta. 22 riittää hyvin paikkoja kierrellessä. Kukin taaplaa tyylillään.

      • Ensi kertaa etelässä

        Ölen kuullut että jos syö paljon hernekeittoa, ja pistää 2 tuulipukua päällekkäin,
        niin pysyy lämpimänä.


      • taaplaan näin

        mikä on pienenpi lämmitin kuin uudet autonsisälämmittimet. Pienin on on 10x10 cm. Mutta kerro mikä on pienempi joka oikeasti lämmittää. Ja Thaimaassa ei ole koko ajan hiki mutta siellä ei palella yöllä kuten Kanarialla. Joulukuussa on myös Thaimaassa max n. 30 C eli sekään ei sitten oikein toiminut. Mitä järkeä on käydä Kanarialla ja maksaa itsensä kipeeksi kun hinnat on mitä on. Pitsatkin maksoi enemmän kuin Suomessa. Olut tuoppi oli ravintolassa 3-4 euroa.


      • taaplaan näin kirjoitti:

        mikä on pienenpi lämmitin kuin uudet autonsisälämmittimet. Pienin on on 10x10 cm. Mutta kerro mikä on pienempi joka oikeasti lämmittää. Ja Thaimaassa ei ole koko ajan hiki mutta siellä ei palella yöllä kuten Kanarialla. Joulukuussa on myös Thaimaassa max n. 30 C eli sekään ei sitten oikein toiminut. Mitä järkeä on käydä Kanarialla ja maksaa itsensä kipeeksi kun hinnat on mitä on. Pitsatkin maksoi enemmän kuin Suomessa. Olut tuoppi oli ravintolassa 3-4 euroa.

        Just tultiin Lanzalta tunti sitten.Oli filttejä kaapissa, ja ne riitti yöllä hyvin. Large bier oli rantabubissa 1,50e. No drinkit monessa paikassa 5-6e.


      • :) :D :)

        Auton sisätilanlämmitin vie vähemmän tilaa kuin sinun viemäsi kahvipaketti ja painaakin vähemmän. Eikä tarvitse ostaa kun omistaa jo sellaisen


      • kiitos tästä
        Ensi kertaa etelässä kirjoitti:

        Ölen kuullut että jos syö paljon hernekeittoa, ja pistää 2 tuulipukua päällekkäin,
        niin pysyy lämpimänä.

        tuo on siis se syy miksi Kanarialla tuulipukuja juuri näkee paljon...hieno juttu että selvisi tämäkin.


      • varma tieto
        :) :D :) kirjoitti:

        Auton sisätilanlämmitin vie vähemmän tilaa kuin sinun viemäsi kahvipaketti ja painaakin vähemmän. Eikä tarvitse ostaa kun omistaa jo sellaisen

        Kanarian hotellien sähköt ei kestä sisätilalämmitintä.


      • 2 kerta
        varma tieto kirjoitti:

        Kanarian hotellien sähköt ei kestä sisätilalämmitintä.

        Kestää kestää, testattu on. 1- teholla 500w.
        KOMMENTOIJAT tuulipuku yms. teillä ei ole varaa matkustaa - ettekä ymmärrä,että kyseessä on TYHMÄT KYSYMYKSET palsta.


      • suomalainen tapa
        2 kerta kirjoitti:

        Kestää kestää, testattu on. 1- teholla 500w.
        KOMMENTOIJAT tuulipuku yms. teillä ei ole varaa matkustaa - ettekä ymmärrä,että kyseessä on TYHMÄT KYSYMYKSET palsta.

        Tuulipukukansaa ? Onko kommentoijat mamuja ?
        Minusta verkkarit on oikeen mukava iltavaate - kanariallakin


      • täysin totta
        suomalainen tapa kirjoitti:

        Tuulipukukansaa ? Onko kommentoijat mamuja ?
        Minusta verkkarit on oikeen mukava iltavaate - kanariallakin

        Suomi on luvattu tuulipukukansa.


      • pieni korjaus
        2 kerta kirjoitti:

        Kestää kestää, testattu on. 1- teholla 500w.
        KOMMENTOIJAT tuulipuku yms. teillä ei ole varaa matkustaa - ettekä ymmärrä,että kyseessä on TYHMÄT KYSYMYKSET palsta.

        yhdessäkän sisätilalämppärissä ei ole 500w tehoa. Eikä sillä mitään myös tee.
        Kyllä on varaa matkustaa mutta ilman tuulipukua ja eikä minun kohteissa tarvita lisälämmittimiä...pitää yölläkin jäähdyttää että voi nukkua. Se rupusakki käy vaan nykyään Kanarilla ja teitä on. Viime tiedon mukaan yli 300 000 pelkästään jotka ei saa edes luottokorttia.


    • Flying fuck

      Olipa todella tyhmä kysymys!

    • ksusha

      Ei kannata raastaa moista roinaa mukana. Ollaan menty monta etelään tyhjien matkalaukkujen kanssa. On siellä kauppoja mistä voi ostaa kaikkea mitä tarvitsee. Hintataso on kohtuullinen. Miksi raahata isoja laukullisia vanhaa tavaraa edestakaisin...ostaa paikanpäällä mitä tarvii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe