Apua aloittelijalle

14+9=23

Ensinnäkin minun budjettini on MAX.250e ja en halua sellaista romua kuitenkaan. Mieluiten haluan itse koottavan missä tulee radio mukana ja vastaanotin ja kaikki ettei tartte ite ostella radioita vastareit servoi sun muita. SC truck, stadium truck tai monster ois mun makuun. Ja sitten jos vain olisi jossain vantaan lähellä, voi olla muuallakin, mutta kaikista enimmiten haluaisin että olisi luotettava tilata, ja postikulut ei ole mitään 60e luokkaa (jos tuodaan maan toiselta puolelta XD) Joo ja olis hyvä jos se auto sitte kiihtyis mukavan kovaa ja että se menee sitä 30-50 km/h vauhtia. Niin ja joo, en halua sellaista tavallaan ''epätunnettua'' että hyvä ois jos olis joku traxxas tai tamiya tai joku tällane, ja vielä se etten haluu mitää tyylii 30cm pitkää sellasta mini autoo. Toivottavasti vastaatte pian jos edes vastaatte!!! :)

PS.
- Riippuu paljo saan ny synttärilahjaks rahaa et luulen jotai 270.. tai jotai tollast että jos sielt tulee tyylii 400 ni budjetti voi nostaa hintaa!!! :)
- Turha kommaus on kiellettyy että ihan aiheeseen kuuluvaa, ei omia juttuja ja omia kysymyksiä!!!!!!!!!!

8

326

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SantaClaus

Tuolla budjetilla kannattaa kirjoittaa joulupukille, koska mitään kunnollista nuo KAIKKI vaatimukset täyttävää et tuolla rahalla saa.

• 14+9=23

Kyl noita vaatimuksia voi vähän muutella...

• 14+9=23

• 14+9=23

• 14+9=23

OLEN TULLUT SIIHEN PÄÄTÖKSEEN ETTÄ OSTAN TRAXXAS SLASH 1/16 KOSKA SE VAIKUTTAA PARHAIMMALTA VAIHTOEHDOLTA! JOS HALUAT EHDOTTAA VIELÄ, SINULLA ON VIIKKO AIKAA! KIITOS!!! :)

• Traxx

Kannattaa ostaa traxxas slash 2wd on luja auto ja ei muuten hajoa

• Rc autot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      88
      843
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      774
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      603
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10