salasana ?!

salasana ei toimi???

kun yritin kirjautua sisään PSN niin se kysyi salasanaa no okei laitoin salasanan ja se väitti että se on väärä. minulla on kaikissa sama salasana esim youtubessa, facebookissa, twitterissä, gmailissa, sähköposti osoiteessa, ja kaikissa muissa peleissä käytän aina samaa salasanaa.

laitoin oman sähköposti osoitteen ja salasanan ja väitti jotain '' antamasi tiedot eivät ole kelvolliset '' okei menin vaihtamaan gmailin salasanan ja yritin uudestaan kirjautua mutta ei onnistu vaikka kokeilen sitä vanhaa tai sitä uutta

en pysty pelaa onlinessa enään kun PSN ei hyväksy mun salasanaa pitäisi olla oikea ;(

9

5421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salasana ei toimi???

anteeksi jatkan vielä... eikö Sony voi palauttaa salasanaa vaikka sähköpostin kautta? mikä on helpoin tapa saada salasana takas?

• Saa uuden

Olet hakkerin unelma.
      Psn:n salasanan pystyy palauttamaan mutta se vaatii toimivan sähköpostin

• toivottavasti trolli

Mitähän gmailin salasanan vaihtaminen auttaa mihinkään :DDDD

http://fi.playstation.com/psn/

Tonne meet ja kirjautumisesta pääset palauttamaan salasanaa.

• salasana ei toimi???

''Tähän sähköpostiosoitteeseen on jo yhdistetty tili. Jos loit tilin PlayStation®-järjestelmällä, voit käyttää sitä, kun kirjaudut sisään.'' ei vaan toimi, olen jo tehnyt tilin mutta en pääse sinne onko mun PSN hacksattu tai jotain

mulla on kaikissa aina sama salasana niin myös PSN accountissa ja gmailissa jne.

• Kerran vielä pojat
        salasana ei toimi??? kirjoitti:

''Tähän sähköpostiosoitteeseen on jo yhdistetty tili. Jos loit tilin PlayStation®-järjestelmällä, voit käyttää sitä, kun kirjaudut sisään.'' ei vaan toimi, olen jo tehnyt tilin mutta en pääse sinne onko mun PSN hacksattu tai jotain

mulla on kaikissa aina sama salasana niin myös PSN accountissa ja gmailissa jne.

Yritetään kerran vielä. Toi yllämainitsemasi herja tulee kun yrität luoda uutta tiliä sellaisella sähköpostilla joka on jo kirjattu psn-järjestelmään. Mene pleikkarilla alkuvalikoissa 'kirjaudu sisään PSN-verkkoon' ja täppäät kirjoittamatta yhtään mitään kohdasta 'Unohditko salasanasi'. Sen jälkeen se kysyy sähköpostiosoitteen ja syntymäajan. Jos et pääse ilmoittamaasi sähköpostiin tai et muista syntymäaikaasi samaksi minkä olet aikanaan psn-tunnusta tehdessä antanut, on tilisi byebye.

Ja toi on oikeesti rouhea temppu pitää joka paikassa sama salasana. Kai sisäänkirjautumistunnuskin on sama joka paikkaan?

• Hyönteisiäilmassa

Ehkä lantakärpänen, kun niitä pyörii paljon Jyvässeudulla, kesällä ne kiertää lehmän läjää, todettavissa tänäänkin :) Hauskaahan on seurata ihmisten ... pörräämistä :)

• heeheee

niin mikä se sun salasanas on

• Anonyymi

Salasanan vaihto pleikkarissa on saatanasta ei hyväksy vaihdettua salasanaa millää menee monta päivää ja soittoa tukeen jne.. älkää ihmeessä unohtako sitä kokemuksia on

• Anonyymi

Nythän PS3 käyttää laitesalasanaa joka piti ottaa käyttöön uusimman päivityksen yhteydessä, tuli QR -koodia ruudulle, jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1899
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      1006
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      817
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe