Lapsen oikeuksien sopimus

Totuus on tuolla

Ahvenanmaa ei ole mukana tuossa sopimuksessa ja luihuilee emämaan
Suomen takana kuin vain luistaisi tuosta sopimuksesta.

On röyhkeää, että lapsia syrjitään vielä nykyaikana ja jopa laillisilla argumenteilla.
Suomenkielisillä lapsilla ei ole oikeuksia Ahvenanmaalla ja tuo asia on saatava
kaikkien tietoon ja hävetkää te luihuilijat ja ruotsalaiset sontakintut kyllä teille
vielä lakia löytyy!

"Sopimuksessa on neljä yleistä periaatetta:
Syrjimättömyys (artikla 2)
Lapsen edun huomioiminen (artikla 3)
Oikeus elämään ja kehittymiseen (artikla 6)
Lapsen näkemysten kunnioittaminen (artikla 12)
Lapsen oikeuksien sopimus on maailman laajimmin ratifioitu YK:n ihmisoikeussopimus. Ratifioimalla sopimuksen valtio sitoutuu muuttamaan lakinsa ja toimintansa sopimusta vastaaviksi. Sopimuksen ulkopuolella on ainoastaan kolme maata Etelä-Sudan, Somalia ja Yhdysvallat." ( Suomeen kuuluva Ahvenanmaan )

13

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa tietää tämän

      Ruotsalaisten mallia tuossa:" Hys hys! .. Tarja Halosen rikkoma, ilmeisesti hänen johdollaan tahallisesti väärennetty, ihmisoikeussopimus - ja kaikki teeskentevät nukkuvansa kun rahalla lahjotut ovat nukkuvinaan."

      Tarja Halonen on taas mukana Ahvenanmaan itsehallinto uudistamisessa
      On merkillistä että tuo muumihurmiossa länkkäävä idiootti ei välitä suomenkielisistä
      yhtään vaan katsoo kaiken ruotsalaisuus silmälaseillaan oikeiksi.

    • Nyfiken

      Ja nuija keskustelee taas tuossa itsensä kanssa moninikkisenä :D

      LOL

    • Barnkonvention on täällä esillä mielestäni enemmän kuin siellä mantereella. Se on aina pohjana lasten asioista puhuttaessa ja niistä päätettäessä. Yhtä paljon en ole huomannut sitä huomioitavan siellä mantereella. Joten kannattaisi ehkä kirjoitellä mantereen kuntien palstoille, jos on lasten oikeuksista huolissaan. Menepä vaikka maakuntahallituksen sivuille (sivut ovat tosi huonot, mutta kyllä sieltä löytää, kun hakee), siellä on lenkki lasten oikeuksiin (barnkonvention).

      • Kieroja te olette

        "Menepä vaikka maakuntahallituksen sivuille (sivut ovat tosi huonot, mutta kyllä sieltä löytää, kun hakee), siellä on lenkki lasten oikeuksiin (barnkonvention)."

        Tuo on täyttä roskaa eikä sillä ole mitään tekemistä ihmisyyden ja tasavertaisuuden kanssa. Lisäksi se on tekemällä tehty vaikeaksi ymmärtää kun asiat on peitelty ja kierrelty kieroiksi kuin korkkiruuvit se on sitä kieroa ruotsalaisuuttanne,


      • he he he

        Sopimuksillakin pitää olla ruotsinkielinen nimi. Ei pääse suomimörkö tulemaan esiin, vai mitä.


    • Totuus on tuossa

      "Barnkonvention on täällä esillä mielestäni enemmän kuin siellä mantereella."

      On teillä selityksiä ja aina te olette muka oikeassa vaikka asiat ovat ihan
      retuperällä ja teidän omat oikeutenne tunnetaan ja ne ovat täysin rasistisia.

      Suomenruotsalainen röyhkeys ja ylipursuava omakehuminen se on teillä
      jo synnynnäinen ominaisuus minkä kaikki toteavat kun seuraa puheitanne.

      Te käännätte aina kaiken mikä vähänkin kohdistuu teidän politiikkaanne
      niin ettei teissä ole koskaan mitään väärää mikä on selvästi merkki huonosta itsetunnostanne.

      Suomenruotsalaisuus on iljettävää ja kieroa muuta teistä ei osaa kukaan
      sanoa sillä se näkyy jo päällepäin teistä erikoisista asukkaista täällä Suomessa.

      • En ole suomenruotsalainen. Äidinkielini on suomi.


    • Törkeys ei hyväksi

      Mennäämpä tuonne lastenoikeuksiin niin Suomi on allekirjoittanut tuon
      YK:n sopimuksen, mutta sitä on menty muuttelemaan Suomessa
      Ahvenanmaalla heille syrjintään sopivaksi?
      Kuka muutokset on hyväksynyt se on mielenkiintoista koska siinnä
      kajotaan alkuperäiseen lakiin mikä on täysin vääri ja laiton toiminta.

      Suomenkielinen lapsi joutuu vanhempiensa mukana heidän ajattelemattomuutensa
      takia muuttamaan paikkaan jossa hän ei saa puhua omaa äidinkieltään onko
      se oikeaa ja inhimillistä Suomessa?
      Lapsi ei pysty itse sanomaan vastalausetta vaan pienissäaivoissa myllertää epätoivo ja sekasorto, että mitä nämä röyhkeät tädit hänelle tekevät kun hän on suomenkielinen eikä ymmärrä teidän vierasta mongerrustanne?

      Neuvvoisin semmoisia suomenkielisiä vanhempia jotka esimerkiksi työn takia muuttavat tuolle syrjintää pätevälle saarelle miettimään miten hänen lapsiaan siellä
      kiusataan kielelisillä pakotteilla eikä lapsilla ole samoja oikeuksia mitä on ruotsinkielisillä.

      • Nyfiken

        Onks sut viety vieraaseen kieliympäristöön vai mitä sä tääl riehut?


    • fhftjftjnjgnjgykn

      Rasistinen manner-suomalainen on ottanut tavaksi tulla toistuvasti tälle foorumille ilman mitään varsinaista asiaa vaan ainoastaan haukkumaan. Se tietysti kertoo vaan ihmisestä että on sairas henkisesti.

      Sääli kun sellaisia ei hoideta.

      Vaikka, kai se on niinkin että ko. hlöllä on omat asiat niin hienosti että Ahvenanmaa asukkaineen on hänen ainoa ongelmansa mielenterveysprobleemien lisäksi.

      • taas projisoit

        Itsekkin trollailet varmasti päivät pitkät suomenkielisillä palstoilla rääkymässä varustamotukia laskeskellen. Nauti ku vielä voit.


    • Fy faa

      Syrjintä positiivisesti, mitä tarkoittaa tuo syrjintämuoto?

      Syrjiä saa kunhan sen tekee positiivisesti? Ahvenanmaalainen poliitikko sanoi
      että saa syrjiä kun sen tekee positiivisilla säännöillä.

      • fdhdrhbjbft

        Moninikki :D


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe