OpenMandriva Lx2013.0 RC2 julkaistu ja asensin sen myös koneelleni. Viikon päästä tulee sit viimeinen versio ennen lopullista julkaisua. Pikaisen kokeilun perusteella hyvältä vaikuttaa. Toivottavasti tulee yhtä hyvä kuin Mandrivasta aikoinaan. Nautiskelen hyvin tehdystä työstä. =)
OpenMandriva
4
1523
Vastaukset
- kokeiloikse
ei kannata vielä asentaa - ei ole valmis. Kaatuilee jne....
- OpenMandriva
Asensin eilen kovalevylle juuri OpenMandrivan,
ja onhan tosi HYVÄ, aivan sitä samaa hyvää laatua jota olen kokenut Manrake/Mandrivalta jo vuodesta 1998 lähtien.
Käynnistinlataajakin (Grub2) on aivan huippu, sen yksinkertaisuuden ansiosta,
siis mikäli joudut muuttamaan sitä, mikäli käynnistinlataaja ei tunnista oikein muita käyttöjärjestelmiä,
ja puhumattakaan sen ulkonäöstä.
Laitan siitä myöhemmin tänne kuvalinkin.
Kiitos ! Onneksi tämä jakelu jatkaa elämää. ;)
Tuosta kokeilemaan LiveCD:tä
http://lug.mtu.edu/unity/rsync/isos/OpenMandrivaLx/2013.0/ - *******
vammanen paska, ei edes hiiritukea Logitech G500:lle, miten asennat?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585