Kaasutin, kärjet vaiko joku muu ongelma. Paukahtelee pakoputkissa jos nopeasti laskee kierrokset ajon aikana. Vähän harmittava vika joka ei ilmene tietenkään silloin jos on mahdollisuus hitaasti laskea kierroksia.
Vastaukset 4
- laihalla yleensä.
Yleensä paukkuminen johtuu laihasta seoksesta, joka on yleistä uusimmissa ruiskupyörissä. Mutta sinulla voi olla vuoto imusarjassa..kyllä tämä on seossuhdevika.
Laiha seos ei syty sylinterissä kunnolla ja jäämät syttyy sitten kuinka sattuu.- ruiskukone paukkuu
Mulla paukkuu vain kuumana, mutta olen tottunut välttämään moottorijarrutuksia. Ominaisuus korostui putkienvaihdon jälkeen, enkä ole viitsinyt vielä ostaa Powercommanderia.
- CC Ryder
ruiskukone paukkuu kirjoitti:
Mulla paukkuu vain kuumana, mutta olen tottunut välttämään moottorijarrutuksia. Ominaisuus korostui putkienvaihdon jälkeen, enkä ole viitsinyt vielä ostaa Powercommanderia.
Mulla paukkumisen aiheutti ilmavuoto kaasuttimien kumikurkkujen ja sylinterien kansien välissä.Ruuttaa starttipilottia epäilyttäviin kohtiin koneen käydessä,jos kierrokset nousee niin vuotokohta löytyi :)
- peku31
Mitkä tulpat Wirago 1100 VM 93 on sopivat ja toimivat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562