Pelkään tosi paljon nekroosia ja muita kuolioita jossa iho kuolee niin vakavasti että pitää amputoida tai se iho näyttää homehtuneelta.
Mulla eilen todettiin korvakäytävän tulehdus ja sain siihen antibiootteja ja korvatippoja, mutta pelkään että ne ei auta. Kauanko kestää että ne auttaa? Ja eikai korvatulehdukset aiheuta mitään nekroosia tai muita kuolioita?
Mun korvakäytävän tulehdus on sellainen että mun korvat kutisee sisäpuolelta ja ulkopuolelta ja mun vaikku on ihan sellaisesta nestemäistä ja valkoista ja se haisee ihan tulehtuneelle, ja pari päivää sitten vasta alkoi särkemään korvia, mutta ennen särkyä mulla kutisi yli 3 viikkoon ja mun vaikku on ihan epänormaalia.
Voiko korvatulehdukset aiheuttaa nekroosia tai muita kuolioita?
kalkaros-fani
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472