Tytöt mistä kiihotutte?

rsnfaer

Nyt hei ihan oikeasti :D me miehet olemme pohtineet jo kauan tähän kysymykseen vastausta.. Mistä te tytöt oikein kiihotutte? Mitä enemmän vastauksia, sen parempi.

15

3324

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa.

      No ite kiihotun siit jos poikaystävä alkaa pussailee ja silittään reisilt ja mahalt

      • ΑΘΕ

        Kreikkalaisista aakkosista


    • uh :3

      Mä kiihotun ku mun poikaystävä kaataa mut sängylle ja alkaa suutelee kiihkeesti
      .. ja siitä ku se alkaa riisuu mua ja hyväilee mun kehoo... ja sit ku se hyväilee ja imee mun nännei ni oon jo tosi märkä ;3

      • blondforlife

        Siitäku poika on määrätietona ja tietää mitä tekee käskee sun nostaa kdet viks ylös jne... Ja just kaataa sut sängylle ja vähä kiusaa et ekaks hivelee reisien sisäosii kokoaja menos lähemmäs mut sillee vähä viiveel...se saa niin semmosen fiiliksen et pliiis anna mul jo


      • Anonyymi
        blondforlife kirjoitti:

        Siitäku poika on määrätietona ja tietää mitä tekee käskee sun nostaa kdet viks ylös jne... Ja just kaataa sut sängylle ja vähä kiusaa et ekaks hivelee reisien sisäosii kokoaja menos lähemmäs mut sillee vähä viiveel...se saa niin semmosen fiiliksen et pliiis anna mul jo

        Määrätietoset pojat kiihottaa


    • 13+7

      Reisien, alavatsan ja alaselän hivelemisestä. Kunnon kielareista ja fritsuista. Sängyllä ja sohvalla pitkään suuutelu ja hidas ja sellanen ärsyttävä odottamaan jättäminen yms

    • qq123

      ei tytöillä/naisilla ole haluja näin se on PISTE. -.-

      • rtsyhthju675

        G-piste?


    • täh? :D

      mitä se teitä kundit niin kiinnostaa ''mistä me tytöt kiihotutaan'' senku otatte selvää....;)

    • thatsthewayilike

      Ööm. Mä ainaki siit jos jätkä tuoksuu hyvälle ja on itsevarma (mut ei mikää ym.). Ja ku joku tyylii ihastus tai joku muu kiva jätkä tulee ja halaa takaapäi ja huomaa et sil stondaa :3 tai sit iha vaa ku jätkä tulee juttelee ja hymyilee (:

    • Lotttttttttaaaaaaaaa

      Seksistä

    • fatima

      Me miehet...sanoit !!!! ...ja ikäsi oli ???????

    • hkkhhkkj

      siitä ku miehellä stondaa

    • Anonyymi

      Kiihotun kun poikakaveri koskettelee ja pussailee ja kun ollaan vaikka sylikkäin.
      Kiihotun myös jos yksinkin istun sohvalla ja TV:stä tulee seksiä.

    • Anonyymi

      Mä kiihotun ku joku poika kattoo mua suoraa silmiin ja samalla on vähä hikinen ja kattoo mua silleen seksikkäästi. 😎

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe