Hei! Olen perheeni kanssa suunnitellut jo pidemmän aikaa tollerin hankkimista. Kertokaahan kokeneemmat tollerin omistajat että: sopiiko tolleri kerrostaloon? entäs tuleeko kissan kanssa toimeen? Onko 1350€ suuri summa kyseisestä rodusta?
Plus muita nippeli tietoja saa kertoa.
Olen itse ajatellut harrastaa agilitya ja tokoa! Laiskaan kotiin koira ei siis ole tulemassa :D heh
kiitos jo tulevista vastauksita :)
Novascotiannoutaja:)
4
297
Vastaukset 4
- Kasvattaja_
Parhaiten tutustut rotuun, kun katsot lähialueelta mielestäsi sopivan kennelin, minne voit mennä tutustumaan rotuun.
Hinta tollerin rotujärjestön sivuilla on ollut noin 1100-1400 euroa. Mielestäni hinnan tulisikin vaihdella riippuen tulevan pennun sukuperimästä, terveystuloksista, saavutuksista, kasvatusolosuhteista jne.
Agility ja toko sopii rodulle mainiosti, sen lisäksi rotu vaatii pitkiä päivittäisiä lenkkejä. - Tolleristi
Mielestäni tollerin hinta on sen 1200 euroa, jos kasvattaja pyytää 1300 niin hyviä perusteita on ulkomainen uros/narttu tai palautus pevisa-tutkimuksista tai sisältäen pra/cea-testin. Itse tulokset ei yleensä tollerista ole hintaa nostanut.
Kyllä 1350€ maksavassa pennussa täytynee olla hyvin erikoinen suku jota täältä ei löydy! - Ihmeissääään
Melko kallista!!!
- Kauhuissaan
1350€ on aivan liikaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491545
- 901318
- 81806
- 28747
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11730- 45647
- 20609
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38529