Soittaminen Thaimaasta Suomeen??

Ekaa kertaa

Halvin tapa soittaa Suomeen??

12

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hyvä

      Skybe...ei maksa mitään.

    • prepaid

      Thai prepaid liittymällä jos skypeä ei käytä. 004358 ja suomen nro ilman ekaa nollaa.

      • helppoa kuin mikä

        kai nyt skybe on se halpoin ja näkee vielä kenen kanssa puhuu...eikä maksaa euroakaan....mitä järkeä on maksaa euro kaupalla lyhyestä soitosta?


      • joo joo
        helppoa kuin mikä kirjoitti:

        kai nyt skybe on se halpoin ja näkee vielä kenen kanssa puhuu...eikä maksaa euroakaan....mitä järkeä on maksaa euro kaupalla lyhyestä soitosta?

        Thai liittymästä soittaessa edullista. pari bahtia minuutti. Kaikki ei tarvitse nk älypuhelimia.


    • 17+10

      Googleta holiday phone..oli pätevä ratkaisu viime reissulla.

    • niinh sanoin

      Kirjekyyhky?

      Älkää menkö niin kauas kotoa ,jos kerran ei ole varaa soittaa sinne.

    • 28x...

      Näin vanhana muistelee menneitä kun kännykät olivat jotakuinkin uusia juttuja.
      Soneran liittymällä maksoi puhelu suomeen ja vastaanotto sinne saman eli melkein
      3 euroa/min. Kotiin tuli tonnin lasku ja minä päätä raapimaan ettäkö noinko se oli...
      Oikein oli. 3:n viikon matka ja puheluita ja vastaanottoja keskim. 15 min/pv.
      Ei sitä tullut silloin niin ajateltua mitä nyt enempiä höpinöitä vältteli.
      Siihen aikaan tonnilla sai lentoliput kahdelle Bangkokiin ees- taas.
      Sitähän en ollut matkabudjettiini laskenut. Että budjetti kusi ja silleen....
      Kyllä se paikallinen prepaid on huokea eikä sitä oikeastaan tarvitse edes budjetissa huomioida.

      • 28x...

        Joo ei mulla muuta kuin että onpa tehokas tuo 24:n kirosanafiltteri. Tuossa äskeisessä höpinässäni lyhennelmäni virtsa- tai urea- sanasta oli tähditetty.

        Ettäs tarkkana nyt pojat; kohta joudumme käyttämään oppaiden kehonosista nimitystä utareet, melonit tai muuta vastaavaa..
        Minäpäs kokeilen meneekö tissi läpi ? saas nähdä........


    • ei ainakaan sonera

      Jurrissa soittelin Suomeen tyttöystäville takavuosina pattijoelta muutamia tunteja yhteensä Soneran liittymällä. Lasku oli 1650 euroa.

    • Olen soittanut Suomeen viimeksi heinäkuussa.Kyllä sukua sielläkin on ja kavereita,mutta ovat tottuneet jo,että facebook ja e-mail on minun juttuni sinne päin.

    • tammikuussa menossa

      Minulla skype, tähän on helppo laittaa viestikenttään myös viestejä, soittanut olen 009 alulla. Sama n:o käytössä yli 5 vuotta. Nykyisin saa helposti puheaikaa lisää Thaikuista käsin, vaikka on itse Suomessa. Riittää, kun on puhelin auki, kaveri latoo rahaa tiskiin Thaikuissa ja kertoo numeroni. Itse siirrän ladylle Suomesta 100 bahtia hänen syntymäpäivänä Thaimaahan netin välityksellä

      • oot rahamies

        peräti 100 THB. Toiset ei lähettele rahoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe