Soittaminen Thaimaasta Suomeen??

Ekaa kertaa

Halvin tapa soittaa Suomeen??

12

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hyvä

      Skybe...ei maksa mitään.

    • prepaid

      Thai prepaid liittymällä jos skypeä ei käytä. 004358 ja suomen nro ilman ekaa nollaa.

      • helppoa kuin mikä

        kai nyt skybe on se halpoin ja näkee vielä kenen kanssa puhuu...eikä maksaa euroakaan....mitä järkeä on maksaa euro kaupalla lyhyestä soitosta?


      • joo joo
        helppoa kuin mikä kirjoitti:

        kai nyt skybe on se halpoin ja näkee vielä kenen kanssa puhuu...eikä maksaa euroakaan....mitä järkeä on maksaa euro kaupalla lyhyestä soitosta?

        Thai liittymästä soittaessa edullista. pari bahtia minuutti. Kaikki ei tarvitse nk älypuhelimia.


    • 17+10

      Googleta holiday phone..oli pätevä ratkaisu viime reissulla.

    • niinh sanoin

      Kirjekyyhky?

      Älkää menkö niin kauas kotoa ,jos kerran ei ole varaa soittaa sinne.

    • 28x...

      Näin vanhana muistelee menneitä kun kännykät olivat jotakuinkin uusia juttuja.
      Soneran liittymällä maksoi puhelu suomeen ja vastaanotto sinne saman eli melkein
      3 euroa/min. Kotiin tuli tonnin lasku ja minä päätä raapimaan ettäkö noinko se oli...
      Oikein oli. 3:n viikon matka ja puheluita ja vastaanottoja keskim. 15 min/pv.
      Ei sitä tullut silloin niin ajateltua mitä nyt enempiä höpinöitä vältteli.
      Siihen aikaan tonnilla sai lentoliput kahdelle Bangkokiin ees- taas.
      Sitähän en ollut matkabudjettiini laskenut. Että budjetti kusi ja silleen....
      Kyllä se paikallinen prepaid on huokea eikä sitä oikeastaan tarvitse edes budjetissa huomioida.

      • 28x...

        Joo ei mulla muuta kuin että onpa tehokas tuo 24:n kirosanafiltteri. Tuossa äskeisessä höpinässäni lyhennelmäni virtsa- tai urea- sanasta oli tähditetty.

        Ettäs tarkkana nyt pojat; kohta joudumme käyttämään oppaiden kehonosista nimitystä utareet, melonit tai muuta vastaavaa..
        Minäpäs kokeilen meneekö tissi läpi ? saas nähdä........


    • ei ainakaan sonera

      Jurrissa soittelin Suomeen tyttöystäville takavuosina pattijoelta muutamia tunteja yhteensä Soneran liittymällä. Lasku oli 1650 euroa.

    • Olen soittanut Suomeen viimeksi heinäkuussa.Kyllä sukua sielläkin on ja kavereita,mutta ovat tottuneet jo,että facebook ja e-mail on minun juttuni sinne päin.

    • tammikuussa menossa

      Minulla skype, tähän on helppo laittaa viestikenttään myös viestejä, soittanut olen 009 alulla. Sama n:o käytössä yli 5 vuotta. Nykyisin saa helposti puheaikaa lisää Thaikuista käsin, vaikka on itse Suomessa. Riittää, kun on puhelin auki, kaveri latoo rahaa tiskiin Thaikuissa ja kertoo numeroni. Itse siirrän ladylle Suomesta 100 bahtia hänen syntymäpäivänä Thaimaahan netin välityksellä

      • oot rahamies

        peräti 100 THB. Toiset ei lähettele rahoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe