Kontaktipalstoille, mars!

Kirje

Täällä valitellaan usein yksinäisyyttä.
Netissä on runsaasti erilaisia kontaktipalstoja joista voi etsiä seuraa itselleen.
Muutamia huomioitavia seikkoja:
Ensin se pahin: Kaikki senssipalstat eivät salli vammaisten ilmoituksia laisinkaan vaan sulkevat IP-osoitteen täysin, väittäen tosin ettei niin tehdä...
Joten keskustele tuttavuutesi kanssa mainitsematta vammaisuudestasi kunnes saat häneltä henkilökohtaisen puhelinnumeron tai osoitteen.
Kirjoittele monipuolisesti eri asioista, erityisesti siitä mikä tuttavuuttasi kiinnostaa, älä vain itsestäsi.
Muista pitää yhteyttä säännöllisesti, eikä noin puolivuosittain...
Palstoilla on runsaasti henkilöitä, mutta varsin vähän hyviä kirjoittajia, kannattaa pitää hänestä hyvää huolta.
Ja ei kun onki pyytämään...

4

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marssimars

      Ihme komentelua!

    • happy invalide

      Totta tuo yksinäisyys. Olen yrittänyt saada tuttavuutta meilitse ja kirjoitellutkin ahkerasti, mutta... Meilailut on yksipuolisia ja kuntoutuksessakin penätään että pitäisi olla runsas kaveripiiri ja olla sosiaalinen... Olen sanonutkin että olen kirjoittanut, mutta kukaan ei viitsi vastata.

      Baarielämä ei kiinnosta, olen keski - ikäinen liikuntavammainen työkyvyttömyyseläkeläinen. Kun ei sänkyhommat kiinnosta eikä niihin pysty, taitaa jäädä yksin.

      Kaverin löytäminen olisi huippujuttu, mutta... Toivottavasti on muilla onni myötä!

      En tiedä millainen invalidiyhdistys on täällä mutta kun olisin tahtonut sydänyhdistykseen mukaan toimintaan alle 30 silloin, sanottiin että olet liian nuori tänne ja liian vanha lasten toimintaan. Kuulemma on täälläkin invalidiliitossa yli 70iä, ei taida nuoremmat kelvata...

    • Prominent

      Kuntoutuksessa jauhetaan kaikenlaista potaskaa, jolla ei useinkaan ole paljoakaan tekemistä todellisen elämän kanssa.
      Se ystävän löytyminen tapahtuu usein aivan vahingossa.

      • happy invalide

        Totta. Ihmisellä pitäisi olla muka niin laaja aosiaalinen verkosto. Toisaalta ajatus on hyvä että olisi joku muukin kuin omainen tai fyssari - joskin hyvä että edes he.

        Ja siihen, että oivaltaa jonkun olevan oikea ystävä, menee aikaa. Mutta jos / kun sen löytää, se kestää. Kaveruus tulee ja menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe