Onko kukaan käynyt Bangkokista käsin kyseisessä paikassa ja millä keinolla: itsekseen bussilla tai junalla vai järjestetyllä päiväreissulla?
Ayutthaya
3
143
Vastaukset
- autojakuski
Ollaan käyty ja on hieno paikka. Meillä oli yksityinen auto ja kuljettaja. Kannattaa lähteä aikaisin aamulla niin että voi jo lähteä kotiin alkuiltapäivästä kun tulee liikaa turisteja ja on kuuma. Taksifirmasta saa tilattua ilmastoidun auton ja kuskin, kadulta ei missään nimessä kannata houkutella Bangkokin taksia Ayutthayaan. Varmaan busseilla ja junallakin pääsee mutta tosiaan kannatta valita aikainen lähtö niissäkin.
- Eka kertaa Bangkokii
Ok, kiitos. Muistatko mitä auto ja kuljettaja maksoivat? Olen yksin matkalla eikä viittis ihan kauheesti laittaa rahaa matkustamiseen (siinä vaiheessa jo muutama viikko matkaa takana).
- joukkoliikenne on halpa
Maksoi 4000 bahtia, eli n. 90 euroa. Ei ollut halvin mahdollinen taksifirma vaan luotettavaksi osoittautunut. Junalla ja bussilla tietysti voi vähentää nollan perästä ja nekin on turvallisia, jos liikut pienellä budjetilla. Älä ota mitä tahansa halpaa taksihuijaria varsinkaan jos liikut yksin, vaan sitten mieluummin juna tai bussi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880