Alkoholi

vaavi2014

Olemme kihlattuni kanssa päättäneet yrittämään lasta. Mutta eräs asia mietityttää. Seuraava ovulaatio on 8.12 ja olemme suunnitelleet näin. Harrastamme seksiä 3päivää ennen ovulaatiota. Seuraavana päivänä kihlattuni lähtee työmatkalle ja itse menen työpaikkani pikkujouluihin. Onko alkoholilla vaikutusta siittiöihin?

14

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedä pää täyteen!

      Kauanko suhdetta takana? Jos ei ole 12v, älä edes ajattele.

      • Tälläästä...

        Sun pääsi ainakin on täynnä pelkkää paskanjauhamista!

        Oi, minä ainakin saan 5 lasta, vaikka ei ole 12/32 täynnä, ketuttaako? Mikäs sen parempaa, kun oikein ärsyttääkseni teitä,jotka ovat köyhästä, alkoholisoituneesta, vajaasta perheestä..


      • Jos väkisin haluat
        Tälläästä... kirjoitti:

        Sun pääsi ainakin on täynnä pelkkää paskanjauhamista!

        Oi, minä ainakin saan 5 lasta, vaikka ei ole 12/32 täynnä, ketuttaako? Mikäs sen parempaa, kun oikein ärsyttääkseni teitä,jotka ovat köyhästä, alkoholisoituneesta, vajaasta perheestä..

        syrjäytyneeksi luuseriksi, joka vaappuu roskaruoan ja siiderin turvottaman ruhonsa kanssa eteenpäin vauvat kainalossa...


      • Tälläästä...
        Jos väkisin haluat kirjoitti:

        syrjäytyneeksi luuseriksi, joka vaappuu roskaruoan ja siiderin turvottaman ruhonsa kanssa eteenpäin vauvat kainalossa...

        Sori, mutta en juo ja toiseksi olen syön ihan normaalia kotiruokaa,eikä tässä ruhossa ole mitään ylimääräistä. Kyllä haluan lapsia ja niitä viedän vaunuissa ei kainaloissa, oletko kenties tyhmä?


      • Kyllä alat juomaan
        Tälläästä... kirjoitti:

        Sori, mutta en juo ja toiseksi olen syön ihan normaalia kotiruokaa,eikä tässä ruhossa ole mitään ylimääräistä. Kyllä haluan lapsia ja niitä viedän vaunuissa ei kainaloissa, oletko kenties tyhmä?

        kun olet yhäriksi jäänyt ja sitten niitä kilojakin pukkaa tulemaan ja olet sotanorsu ennen kuin huomaatkaan...


      • Tälläästä...
        Kyllä alat juomaan kirjoitti:

        kun olet yhäriksi jäänyt ja sitten niitä kilojakin pukkaa tulemaan ja olet sotanorsu ennen kuin huomaatkaan...

        Olet absolutisti,niin en rupea juomaan koskaan. Yhäriksi en ole jäämässä, kun on ihana mies rinnalla, joka todellakin minusta välittää ja haluaa vain minun parastani. Tiesitkö, että jos tulee muutama kilo lisää, niin silloin laihdutetaan? Taas vedit vesiperän. Sori, mutta kannattaa sun kasvaa, vielä vähän ennen lapsien tuloa. Et näytä kovin fiksu olevan? Ainakin kuulostaa siltä.. Lapsia tänne tulee kaikesta huolimatta sanot, mitä sanot! ;) pannaan oikein kunnolla pitkät päivät, jos vaikka tulisi kolmoset!


    • vaavi2014

      Missäköhän ne asialliset kommentit on :O Hmmm.. Hukassa jälleen..

    • turhille kommareille

      Kyllä tänne tarvitaan kirjautumis pakko!!!

    • raskaana

      Alkoholilla on vaikutusta hedelmällisyyteen (siis molempien vanhempien juomisella), eli örvellyskännejä en tuossa vaiheessa ottaisi (ei tosin vaikuta siittiöihin, mutta voi sotkea ovulaation). Kohtuullinen alkoholin käyttö tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään. Lisäksi kolme päivää ennen ovulaatiota on aika pitkä aika. Mahdollisuudet varmaan paranisi, jos olisi mahdollista vaikka kaksi päivää ennen (riippuu toki siitä mihin aikaan miehesi on sinne työmatkalle lähdössä).

    • wsdcv

      Tuskin on. kummasti niitä raskauksia alkaa tosi paljon nuorilla naisilla, ja vähän vanhemmillakin kun kännissä tohelletaan, joten en usko että sillä on mitään vaikutusta.

      • lapseton viinaton

        Joo, tuohon vois esimerkkinä heittää, että minä en tule raskaaksi sitten millään vaikka olen raitis, ehkä kerran vuodessa juon sen siiderin, jos sitäkään. kunnon känösistä on aikaa heti useampi vuosi. yksi kaverini viihtyi baareissa turhankin hyvin, ja hups, kun tulikin raskaaksi yhden kännikohelluksen jäljiltä. ei-toivottu lapsi siis tulossa, kun me miehen kanssa vartavasten toivotaan ja halutaan sellaista. eli ei ole alkoholilla osuutta hedelmöityksessä, vaikka lapsettomuusklinikan ohjeistuksessa kehotetaankin olemaan juomatta.


    • ei lapsia lapsille

      Ei kannata käyttää alkoholia. Siitä tulee siiderivalaaksi, jollaisia suurin osa raskaana olevista ja jo synnyttäneistä naisista joka tapauksessa jo on. Miksi sitä painoa pitää ylipäänsä kerätä raskaana kuin viimeistä päivää? Vauva painaa yleensä vain 3-4,5 kg. Joku 5-7 kg on ihan riittävä painonnousu eikä silloin ole lihottu samalla valaaksi.

      • 12/32 on tärkein!

        Joo ja raskausaikana kannattaa liikkua, niin se kersa ei paisu ja pillu ei poksahda synnytyksessä.


      • Hoikka odottaja

        Typerä provo, mutta ettei kenellekään jää oikeasti epäselväksi tuo painonnousuasia, niin vain ylipainoiselle ihmiselle (tai bmi:ltä normaalipainon ylärajoilla olevalle) on tuollainen 5-7 kilon painonnousu ok. Katsos kun raskausajan painonnousu ei muodostu pelkästään siitä vauvasta, vaan vauva, istukka, lisääntynyt verimäärä, suurentunut kohtu, lapsivesi ja useimmiten kasvaneet rinnat painavat yhteensä 6-8 kiloa. Ja tässä ei vielä ole yhtään "liikakiloa" imetystä varten, joita esimerkiksi hoikka ihminen todella tarvitsisi. Itselleni tuli raskausaikana 9 kiloa painoa, olin lähtöpainossa viikon kuluttua synnytyksestä (bmi ennen raskautta 20) ja sen jälkeen laihduin vielä neljä kiloa, koska imetystä varten ei ollut niitä ylikiloja. Että mietitääs nyt vähän, mitä siitä painonnoususta kirjoitetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe