Kuka ja missä on Imatran kuumin järjestyksenvalvoja? Bar Q:ssa oon ainakin nähny muutaman kivannäkösen pojan ovella :)
Imatran kuumin portsari.
35
1474
Vastaukset
- IlkkaajaMarkkuu
Ei kukaan niitä klanipäitä toisistaan erota. Ton muotoisia joskus kyllä näkynyt:
http://i1.ytimg.com/vi/XSAwkHBRv1c/hqdefault.jpg - onks komeeta
Kaljua ja mahaa
- 15vee
se yks vapaaottelija!!! NAm!
- janita. i.
Kyl se yks uus lyhyt tukkanen äijä joka on quussa ja clubil on söpöin
- Sirpa. K.
janita. i. kirjoitti:
Kyl se yks uus lyhyt tukkanen äijä joka on quussa ja clubil on söpöin
Kaikki ne on ihanii. Niiltä saa ihan milloin vaa haluttaa eikä ne jälkeenpäin turhia häiritse ja kysele. Niin lutusia pikku poikia että. Parasta että niiden kaa ei tartte paljon jutella kun niillä ei tuota älyä ole paljon päässä. Keskittyneet vaan treenaamaan ja kroppa on kunnossa. Just sopivia panohommiin, ja sit vaa heivattavissa käytön jälkeen.
- arvostan :)
Sirpa. K. kirjoitti:
Kaikki ne on ihanii. Niiltä saa ihan milloin vaa haluttaa eikä ne jälkeenpäin turhia häiritse ja kysele. Niin lutusia pikku poikia että. Parasta että niiden kaa ei tartte paljon jutella kun niillä ei tuota älyä ole paljon päässä. Keskittyneet vaan treenaamaan ja kroppa on kunnossa. Just sopivia panohommiin, ja sit vaa heivattavissa käytön jälkeen.
Huhhuh :D
- ihania
Juu, niille vihkisormus ei ole este, hidaste kylläkin. Aina valmiita.
- istuinrengas
no ei sillä vihkisormuksella ole mitään virkaa tänä päivänä,minkä takia pitää rengastaa itseään,eihän ketään voi omista?
En ole koskaan tavannut uskollista aviomiestä- Uskopois
Oot ilmeisesti hieman katkera! minä taas en tunne yhtään miestä joka ois pettänyt!
- uskovaan
No joo,meikäläinen tietää miten ne esittää kilttiä perheen isää ja sit kun irti pääsee....
Oivoi ,mitä onkaan nähnyt... - ihastunut
Voisin kyllä ainaki muutamalle club g:n ja oc:n järkkäreille antaa lempeä heti pyynnöstä
- eeloaaö
Se lempi ei vaan ehkä kelpaa. Tasoa pitää olla ja juopot yh-äidit ei ihan nouse sille tasolle.
- satunnainen asiakas
Miten sattuukin että tyhmimmät ihmiset on juuri baareissa töissä. Naiset tarjoilijoina ja miehet portsareina. Hyvin sopii toisilleen. Toivottavasti älyävät edes käyttää ehkäisyä.
- LPRLPR
Clubilla se tummatukkainen...se jäätävän tulinen katse huh
- kuumeessa ei töihin
kyllä 36.3-37 astetta on normaalia mutta jos kuume nousee yli 40c
kannattaisi mennä lääkäriin
- 2,<<
lökäpöksy ja vellihousu paskaläävässä
- tiina30v
Se kaalikorva saa mun levikset reppeemään
- Epäjärjestysmies
Kyllä. Ovat niin ylpeitä työstään että täytyy olla hyvä palkka. Ei paperimiehetkään samalla tavalla elvistele hommillaan työ- tai vapaa-aikana. Kyllä se on niin, että jos valtaa annetaan väärille tyypeille niin jälki on sen näköistä...
- jfkfogö
Onhan se ilo silmälle ;)
- hieman säälittää
Antakaamme me fiksummat heidän nauttia vallastaan. Eräille ainut paikka päästä pätemään on joko vartian-, tai portsarintyö, siitähän pitää silloin ottaa kaikki irti.
- Känniääliö!
Kyllä on taas niin ihme kirjotteluu mukavampia ja vastuullisempia saa etsiä, ku portsarit on..Ainahan se inhottaa jos kotia joutuu lähtemään kesken pois, mutta ei yksikään poke syyttä ketään pois laita...itse olen hyvä esimerkki, siitä miten vittumainen osaan olla humalassa! tiedän sen itsekkin..se vaan tuppaa unohtumaan silloin kun järkeä eniten tarvittaisiin...eli kun portsari tulee ystävällisesti pyytämään hillitympään käytöstä tai ettei tämä kuppila oo mikää tappelu areena...no painiksihan se saattaa mennä jos oikein keljuttaa.. aina olen hävinnyt, onneksi! mutta silloin kun siellä alimmaisena on tulee tunne et en ole tehnyt mitään ihan syyttää ne minut paketoi, ylös nousen nöyränä miehenä, kunnes taas huomaan jo räyhäävän täysillä, että ilman syytä minuu rankasette huudan ja meuhkaan ja varmistan miten kusipäitä nuo poket onkaan, yleisö katsoo näytelmää...aamulla sitten hävettää, mutta siinä olen poikkeus, et oon pyytäny anteeksi, koska tiedän että minun vika se taas oli..poke vaan hoiti tehtävänsä yritti rauhotella yms. mutta R viina sai minut taas sekaisin!!
- Ilo Asua Imatralla
Siinä puhuu sellainen joka asioista tietää...ja on fiksu omasta mielestään...säälisit itseäsi etkä ketään muita.Ja opettele kirjoittamaan ensin...
- Hahhahah!
Ilo Asua Imatralla kirjoitti:
Siinä puhuu sellainen joka asioista tietää...ja on fiksu omasta mielestään...säälisit itseäsi etkä ketään muita.Ja opettele kirjoittamaan ensin...
Uuno2
- Kovatkännittänääb!
Ja me muut voidaan sitten päteä kännissä!!!
- toinen ääliö
Millon tunnustat ettei viina sovi siulle? Seuraava vastustaja saattaa olla siviili, jota ei säännöt ja rajoitukset koske.
- Hahahhah!!
UUNO:D
- janette
Kylläpäs oli taas kivaa katsoa viikonloppuna Qbarissa, Club G:ssä ja OC Barissa näitä nuoria ja komeita Järjestyksenvalvojia. Juttelinpa jopa muutaman kanssa, ja mukavilta vaikuttivat! Olisipa muutkin miehet samanlaisia, itsestään huolehtivia ja treenaavia
- Ihana seksikäs janette
Ja kukahan näistä kyseisistä ovipojista on nimimerkin takana.
- Vittuuntunut asiakas
Turhanpäiväsii ja teston katkusii läyhääjii ainaki näis keskustan kuppiloissa.. vanginvartijoita, vapaaottelijoita pelleilemässä ja leikkimässä poliisia
- Neeea
Tänää taas kattelee poikia ovella. Eihän sitä tiiä, jos vaikka saisin jonkun lihaskimpun mukaan. Hienoa kun on noitakin miehiä, jotka jaksaa reenata ja tehdä töitä. Eivät joka viikonloppu ole kännissä. Näitä läskejä juoppoja on tarpeeks jo kateltu.. :)
- Gimmelinmarli
Imatran poket sentään hymyilee ja juttelee, tosin kuin esim. Lappeenrannassa
- lexa3
Napinkulmassa 7kyt luvulla kuumin hovimestari ja oviukot!!
- täyttä
kaasupullo tikkanen napinkulmassa on cool !
- Anonyymi
ei oo enää tätäkää onkelmaa ko ei oo paareja jäljellä ko ampulanssissa.
- Anonyymi
😃😃😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768