Yritinpä käydä katsomassa tuolla nissannin sivuilla uutta qasqaita..10 meganen yhteys ja ei lataa, kun tehty niin monimutkainen sivusto. Katsoisivat mallia miten saksalaiset hoitavat hommat. Ei tarvii laittaa mitään javoja liikuttelemaan kuvia, kun auto tekee sen. No hyvä auto se nissan on tuulipukuporukalle. Onneksi tuohon autoluokkaan on tullut muitakin vaihtoehtoja. Tosin jos tuosta vanhasta qassusta saisi sen 10000e vaihdossa, niin aika pienenllä välirahalla pääsi taas uuteen kiinni eli n.15000euroa. 6 vuoden kurvailut siis maksanut 2500euroa vuosi, ihan kohtuullinen suoritus.
Nissan on perseestä!
2wdqwerty
2
242
Vastaukset
- GETTALIFE
jaanhans ..eikö nuo ole Japanista,Englannista ja Intiasta ? ja mitä sillä kotisivulla on itse auton laadun kans tekemistä ? Tais lääkkeet unohtua
- toimii ok.
Kävin parimegaisella yhteydelläni katsomassa ja sivut sekä kuvat aukesivat ihan normaalin nopeasti, ei mitään moittimista.
Testaa yhteysnopeutesi esim. speedtest.net sivuilla. Satunnaisia ongelmia voi olla vaikka olisi satamegainen yhteys, ei siitä autoa tai automerkkiä tarvitse syyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870