Kärsin voimakkaista, säryistä niska-hartiaseudulla ja myös selässä ja jaloissa. Tulehduskipulääkkeet jouduin lopettamaan jo vuosia sitten,kun vatsani meni niistä "rikki", eikä ole palautunut.
Nyt olen kokeillut tuoretta inkivääriä kipuihin noin kk:n ajan.
Mutta nostaako tämä inkivääri verenpainetta, onko kokemusta?
Tuore INKIVÄÄRI kipulääkkeenä
4
278
Vastaukset
- Kurkumaa
Sorry, ei ole kokemusta, mutta en ole koskaan kuullut, että nostaisi. päinvastoin kerrotaan, että inkivääri laskee verenpainetta. Tai ehkä senormalisoi.
Kipulääkkeenä kylläkin kurkuma lienee jopa tehokkaampi.
Monet mausteet hoitavat ja niillä on myös yhteisvaikutuksia kuten mustapippurilla ja kurkumalla, jolloin mustapippuri tehostaa kurkuman vaikutuksia moninkertaisiksi. Sanot kärsiväsi vahvoista hartiaseudun, lisäksi selän ja raajoissa. Täysin maallikkona uskon, että vahvojen tulehduskipu- ja särkylääkkeitten käyttö tulisi olla lyhytaikaista tilannetta varten.
Oikeampi hoitokeino olisi fysikaalinen hoito. Ne kohentavat kehon kulumisista johtuvia asentovikoja. Liian kallista tavallisille ihmisille.
On kuitenkin itseopiskeltavia venyttelyohjelmia; vievät paljon aikaa, mutta säästävät rahaa. Etää näistä omahoidoista olisi apua, ne pitäisi ottaa enemmän lopunikäisiksi kuin väliaikaisiksi. Kun ne lopettaa, kivut palaavat enemmin tai myöhemmin.- hyvä kapu
Kapu on oikeilla jäljillä. Pitäisi lähestyä asiaa siitä suunnasta, mistä kivut johtuvat ja miten syyhyn voisi vaikuttaa. Itsestä huolehtiminen tuntuu aluksi työläältä ja mielellään etsisi oikoteitä.
- Kallista?
Tuskinpa tuo kovin kallista on moniin muihin hoitoihin verrattuna. Tuloksia voit itse arvioida korjausesittelyn jälkeen!
http://www.youtube.com/watch?v=al2OTUEUeqs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376