Etsin siis Hämeenlinnan seudulta 2015 keväälle asti harjoittelupaikkaa ja kyselisin, onko täällä ihmisillä mahdollisesti tietoa yrityksistä jotka voisivat ottaa? Muutamista paikoista olen kysellyt mutta eivät ole ottaneet.
Opiskelen siis toista vuotta liiketalouden perustutkintoa, painotus toimistopalveluissa. Opettajani ehdotti työharjoittelua (olisin edelleen koulun kirjoissa, mutta olisin vain työelämässä. Työharjoittelupaikka perehdyttäisi työtehtäviin ja olisi tietenkin palkatonta.) koska takana mulla on myös muita opintoja ja koulussa opinnot etenevät hitaasti, siksi harjoittelupaikka opettajani mielestä olisi parempi, jos vain paikan löytäisin. Samalla saisi sitä arvokasta työkokemusta.
Eniten kiinnostaisi nimenomaan nämä toimistohommat ja myyjän töitä en voi reuman takia tehdä. Ideoita, kokemuksia?
Pidempiaikainen työharjoittelu HML
toimistopalvelut
2
137
Vastaukset
- Sorviin.info
Katso Hämeenlinnan seudun vapaita harjoittelupaikkoja www.sorviin.info. Sieltä voisi löytyä potentiaalisia paikkoja.
- yksin asuva
etsin harjoittelupaikkaa jossa voin suorittaaa näyttötutkintoa varten.
näyttö koskee kodinhoitoalaa.
mistä löydän.
nimimerkki yksin asuva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090