Sisko ''ajaa mut nurkkaan''!

helpotti kirjoittaa

Minä 18v
Sisko 17v

En pysty enää elämää onnellista tai huoletonta elämää. Oon alkanut tutkiskelemaan josko mulla olisi masennuksen tai muita mt- oireita pikkusiskoni takia. Ehkä vika ei ookkaan mussa, vaan siskoni kopassa.

Sisko on aina ollut välinpitämätön mua ja joitakin ihmisiä kohtaan. Hänen on aina pakko saada kaikki haluamansa, jos haluamme katsoa tv:tä hänen on saatava päättää kanava. Jos en halua katsoa hänen ohjelmaa, sammuttaa hän joko kokonaan tv:n, ottaa kakesta patterit irti tmv.. Eli tekee kaikkensa etten mä vaan saa haluamaani.

Sisko on tosi epävarma itsestään. Ei uskalla kulkea meikittä julkisilla paikoilla, häntä jännittää esim. soittaa edes hammaslääkäriin varatakseen aikaa. Eikä hän viitsi edes kaupunkilla ollessaan puhella niitä näitä, vaan kuin suunnittelee sanomansa ettei kuulostaisi tyhmältä. Kuin tarkkailisi ympärillensä ja luulisi kaikkien ihmisten tuijottavan häntä!

Hänellä on myös paha tapa haukkua. Tämä oikeasti tekee pientä hallaa henkiseen hyvinvointiini...kuulen päivittäin kuinka ''vitun ruma'', paskiainen tai saasta olen. Hän ei hauku ketään muuta näin kuin mua. Kavereille hän on kuin toinen ihminen.

Hän ottaa todella helposti itseensä, jos sanon jotain ''törkeää'' takaisin hänelle. Hän vain lisää puita uuniin ja kerää voimiansa. Tulos: minä luovutan ja lähden pois tilanteesta.

Lisäksi hän tykkää manipuloida mua. Joskus pyytää lähtemään kaupunkiin kanssaan, suostun ja kun pääsemme kaupunkiin on piru irti. Hän rupeaa lietsomaan taas riitaa jostain, nimittely alkaa- jos minulla on hänen vaatteitaan lainassa päälläni vaatii hän ne hänelle JUURI SILLOIN. Vielä en ole joutunut alasti kävelemään kotiin, että vituttaa tuollainen lapsenomainen käytön.

Fyysisiä tappeluita ei ole niinkään ollut. Joskus sisko kuitenkin esim hakkaa tyynyn naamaan, ''tönäisee'' tai iskee käsivarrellansa omaani. Silti hän vaikuttaa useinkin tosi aggressiiviselta, tätä päivää odotellessa kun nyrkit pyörivät tuhatta ja sataa.

Olen aina miettinyt että sitten kun sisko löytää seurustelukumppaninsa, minkälaista heillä silloin on...


Että miten tähän pitäisi toimia, mikään ei auta. Jään aina alakynteen, sillä en pidä tappelemisesta enkä halua vajota noin alas kuin hän...

1

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet 18 vuotias eli muuta pois kotoa. ja jätä pikkuveli asumaan porukoitten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe