Hei! Minulla on pulma.
Olen saanut kaksoset. Ei niin samanlaisia kuin odotin, joten nimi ei niin samanlainen, ajattelin aluksi Luukas ja Luka, mutta pojat ei ole samannäköisiä, niin ei sittenkåän. Nimi ehdotuksia ovat:
Daniel
Sebastian
Joonatan
Jani ja
Akseli. Liian monta nimeä siis! Toiset nimet hukassa, iik tartten apua! Help, kiutos :)
Liian monta nimeä!
10
236
Vastaukset
- persemän
Kivoja nimiä muyren, mutta kiva olisi Viljo Akseli. Ehdotukseni on siis se. Tai sitten Akseli Viljo tai Jani Akseli :)
- 0098
Daniel Viljami
Sebastian Juhani
Joonatan Tapani
Jani Kasperi
Akseli Mikael
Aarne Daniel
Joel Sebastian
Ilari Joonatan
Leo Jani Oskari
Niilo Akseli - Seppo Taalasmaa
Minusta Jytky ja Julli olisi soma nimipari!
- no vaikka
Taneli ja Joona esim.
Taneli Karolus ja Joona Akseli - Doubleboys
Vähän epämäärinen selostus kaksosistasi. ... Toivoitko saavasi identtiset, ja silloinko nimet olisivat olleet tyyliä Luka - Luukas?
Mielestäni varsinkin identtisten kaksosten nimet tulisi erottua selvästi toisistaan, eikä muutenkaan ole järkevää antaa samaa nimeä molemmille lapsille (Luka ja Luukashan ovat aivan sama nimi eri muodossa!)
Luuka ja Markus
Markus ja Mikael
Mikael ja Matias
Matias ja Samuel
Samuli ja Severi
Verneri ja Jalmari
Aki ja Niko
Erno ja Lari
Aapo ja Iivo
Eemi ja Iiro- Names
Tarkoitin sitä, että odotin saavani eli luulin , että tulee identtiset, mutta ei. Luukas ja Luca, tai Joonas ja Luukas olisi silloin tullut.
- oletkoteinipissis?
Names kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että odotin saavani eli luulin , että tulee identtiset, mutta ei. Luukas ja Luca, tai Joonas ja Luukas olisi silloin tullut.
Minusta sinulla ei, anteeksi vaan, ole mitään logiikkaa. Miksi indenttisille kaksosille, jotka näyttävät toisiltaan olisi pitänyt asntaa lähes sama nimi? Ei heidät kaiken järjen mukaan sekoittaisi silloin vielä enemmän toisiinsa? Luka ja Luukashan on saman nimen eri muotoja, kuten edellinen totesikin. Sama kuin antaisi tytöille nimeksi Maria ja Mari.
Miksi epäidenttisille kaksosille voi antaa erilaisen nimet? Kiinnostaa logiikka tämän ajatuskuviosi takana?
Lapset ovat omia persooniaan.
- Doubleboys
Kiinnostaisi vielä tietää, että mistä päättelit saavasi identtiset kaksoset?
Ja miksei esim. Joonas ja Luukas sopisi nimiksi ei-identtisille?? - Seppo Taalasmaa
Kaksosille nimiksi Ismo ja Seppo!
- &&&
Iisak
Jonas
Samuel
Sebastian
Luukas
Joonas
Joona
Miika
Leo
Otto
Jaako
Niilo
Akseli
Olavi
En laittaisi liiaksi samanlaisia nimiä kaksosille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881367Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481174- 671030
- 401000
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V117981Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59955- 69924
- 97907
- 73881