Antaako päiväkodin tädit lapsilleni 5 - ja 3v mukaan laitettua pakastettua äidinmaitoa, jos niin toivon? meillä on viisi lasta joista nämä kaksi vanhinta nyt on menossa päivähoitoon.Imetän kaikkia lapsiani ainakin kouluikään asti.Kolmen nuorimman kanssa olen kotona.
Voinko luottaa?
4
333
Vastaukset
- ranvy 3
Ei anna. Päiväkodissa ei anneta enää mitään syötävää, joka voi olla pilaantunutta. Ei jätskiä,ei omatekoisia kakkuja, eikä ainakaan maitotuotteita, eihän tuosta äidinmaidostakaan tiedä onko kylmäketju ollut asianmukaisesti hoidettu. Tosin tuo oli provo,mutta vastasin silti.
- taaperoimetys on pop
Valitettavasti kaikki saavat samaa ruokaa/ juomaa. Poikkeuksena erityisruokavalio josta toimitettu lääkärin todistus. Onneksi 3vkin kyllä pärjää päivän ilman; kivasti varmaan menee kun saa aamutissin ja sit pätkähdätte soffalle tissitteleen hoitopäivän jälkeen
- Sairasta provoa....
Niin ei tuttia, pulloa eikä tissiä. Pidä kotona ja imetä niitä viittä lastasi!
- iltapäivämaidot
Anna aamulla tissiä ja heti hoidon jälkeen. Ei kannata tarhan tädeille puhua imetyksestä, ei ainakaan isomman lapsen. Niin ihanaa ja LUONNOLLISTA kun onkin, niin monet pitävät vastikkeiden ja lehmänmaidon antamista luonnollisempana kuin oman äidin. Niin se vaan menee, turha ryhtyä yhden naisen sotaan asenteita vastaan, tulee vielä nenille tavalla tai toisella. Tsemppiä ja imetyksen iloa, mutta älä aseta lapsiasi tarhatätien kahvipöytäkeskustelujen kohteeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632