Agadirista al Moggar hotelli

poks poks

Olen ostamassa parin viikon lomaa joulun jälkeen. En kaipaa luksusta, mutta puhtaus on tärkeää. Mielipiteitä..... kaunis kiitos : ).

12

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duffus

      Kohtalaisen hyvä, et varmasti pety, jos et odota aivan huippua. Puhtaus ja perusasiat enemmän kuin ok.

      • poks poks

        Lähden yksin matkaan ja olen viisikymppinen nainen. Onko kyseinen hotelli "turvallinen" ?


      • Takku67
        poks poks kirjoitti:

        Lähden yksin matkaan ja olen viisikymppinen nainen. Onko kyseinen hotelli "turvallinen" ?

        Yksinäiselle naiselle ei varmaankaan Agadir itsessään ole turvallinen. No, jos pitää extreme matkailusta ja haluaa ottaa riskejä, niin siitä vaan yksin Agadiriin:))


      • mummo4
        poks poks kirjoitti:

        Lähden yksin matkaan ja olen viisikymppinen nainen. Onko kyseinen hotelli "turvallinen" ?

        pärjäät kyllä meidäkin matkalla oli nuori nainen yksin tv mummo4


      • kalevi
        poks poks kirjoitti:

        Lähden yksin matkaan ja olen viisikymppinen nainen. Onko kyseinen hotelli "turvallinen" ?

        .Olen ollut kyseisessä hotellissa pari kertaa,ja viimeksi 16.10-6.11 tänä vuonna.Mielestäni hotelli on turvallinen.Täällä olevien kirjoitusten sävy näyttää olevan sellainen,että nainen kun nainen tulee vähintään raiskatuksi. Eihän se näin ole. Miehet saattavat kyllä huudella naisen perään, mutta mitäpä tuosta. Näihin ei pidä mitenkään reagoida. Kyllä siellä nainen voi aivan normaalisti kulkea, Olen käynyt Agadirissa useita kertoja. En ole koskaan kuullut ei turistinainen olisi raiskattu. Toki jokaisessa kaupungissa on alueita joihin ei pidä yöaikaan mennä. Maalaisjärjen käyttö on ulkomaillakin sallittua. Ei muuta kun hyvää matkaa, ja nauttikaa palveluista kahviloissa kampaamoissa ym.


    • toukka

      Siellä tuollainen martta tulee ryöstetyksi ja raiskatuksi monet kerrat.

      • poks poks

        Jaap... enpä usko tuohon raiskaukseen ainakaan, jo sen verran pahan näköinen alan olla : /. Osaan kyllä pitää itsestäni huolta, sillä olen vieraillut arabimaissa yli kolmekymmentä kertaa ja ryöstetyksikään en ole vielä tullut. Hotellista kyselen vain siksi, että niissä on hirmu isoja eroja, enkä jaksaisi mahdollisia aviomies ehdokkaita jatkuvasti hätistellä vaan nukkua yöni rauhassa. Millainen ruoka siellä oli? Täyshoito ei maksa paljon mitään, joten vaikka ei usein söisikään sitä, niin se on halpa.


      • kalle45

        Toukka puheestasikin saa sen käsityksen,että olet vielä kehittymätön,siis toukka. olen nyt marokossa 10 talvi ja joka talvi asunut täällä 5-6 kk.en vielä koskaan ole kuullut ,että joku olisi tullut raiskatuksi,nämä on niitä omia ajatuksia jotka ihmiset saa päähänsä kun eivät ole käyneet muualla kuin alatölviön apu-koulussa. ilmasto on täällä suurinpiirtein samanlainen kuin kanarialla.tammi kuussa saattaa sataa joitakin päiviä,ja yöllä lämpötila laskee 8 ja päivällä alimillaan 16


    • mummo4

      olimme akaridissa hotellimme oli puhdas pyyhkeet vaidettiin joka päivähyvää matkaa t mummo 4

    • Takku67

      uskomatonta Kalle45, että et ole kuullut rikoksista,joita tehdään lisääntymässä määrin turisteja kohtaan. Marokossa ei ainoastaan raiskata , vaan myös tapetaan turisteja rahan ja vaikkapa vaan kännykän takia. Mieheni on Agadirista ja matkustamme sinne pari kertaa vuodessa. Mekään emme uskalla liikkua pimeän aikaan missä tahansa ja päivälläkin katsomme tarkkaan paikat ja esim. Rannat, joissa vietämme aikaa. Marokossa rikollisuus on lisääntynyt valtavasti ja muuttunut entistä raaemmaksi.

    • Marokon Matkaaj

      Agadir on turistirysa, sinne en mielellani yksin menisi, vaikka olenkin joskus ollut pari yota hotellissa. Pida silmasi auki, turistin nakee jo kaukaa, kukkarosi ja rahasi piilossa vaatteitesi alla, ja kayta maalaisjarkea. Valta silmakosketusta erityisesti.

      Alueilla josta taksit lahtevat kannattaa olla erityisen varovainen, pida laukustasi huolta koko ajan.

      Rikollisuutta on joka paikassa ei vain Marokossa. Sanoisinkin etta Marokossa se on vahaisempaa kuin mita esim Lontoossa tai yleensa ottaen Euroopassa. Jos mtkustelet muualla Marokossa ei tarvitse pelata ihmisia, he eivat varkaita ole. Ystavllisia ja vieraanvaraista kansaa. Taman voin sanoa koskapa olen asunut siella.

      • Saletar

        Totta Marokossa ei tosiaankaan ole turvallista liikkua ltaisin. Rikollisuus on todella lisääntynyt rajusti. Itse emme liikuskele iltaisin/öisin Rabatin kaduilla vaikka siellä asumme pidempiä aikoja vuodesta.
        Toki rikollisuutta on joka puolella mailmaa.
        Marokko on ihana ja vieraanvarainen maa, hyvä ilmasto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe