kaikki mammat sieltä jotka kynnelle kykenevät. Nähkää pyhä maa nyt alk. 299 e.
Se nyt on vaihtoehto teille Hurghada- faneille. Tulette ihastumaan maahan. Voitte kävellä Golgatalle Jeesuksen kärsimyksen tietä; se on koskettavaa. Ristinsähän jokainen tietysti kantaa itse. Hintataso on länsimaista luokka., tietysti palvelukin.
Tämä tähän nyt tuli vain kun palstalla on niin hiljaista koska ryhmämatkoja sinne Egyptiin ei ole näkösällä.
Nyt Israeliin
3
136
Vastaukset
- 20+6
Mä oon pyöriny jo ton koko Uudenmaan lääninkokosen juutalaismaan läpikotasin jo vuosia sitte.
"Judes do all for money, but Arabs do all for honey!"
Tyyristä oli... - 28x...
Oikeassa olet veli hyvä 20 6. Hintataso on samaa luokkaa kuin Italian turistimestoissa jos nyt vertaillaan vain näitä Välimeren maita. Kukkaron on syytä olla tukeva. Juutalaiset osaavat rahat vetää pois mutta ne menevät hyvään =)) tarkoitukseen. Itsenäisyyden puolustamiseen.
Niinkuin mainitsit niin maa on pieni ja siksi puolustautuvat ärhäkästi.
Itse en pääsyt kuin Tel Aviviin ja Nathanyaan jossa minut pysäyttivät ruskeasilmäiset ja pyöreäpyllyiset, rynnäkkökivääreillä aseistautuneet minimekkoiset naissoturit...
Lähitaistelut olivat hurjia, Israelin naissotureiden kanssa painiessa tulee mieskunto olla kohdillaan... - ritke vorresteri
Eipä tuonne valtion terroria harjoittavaan maahan kannata eurojaan viedä,mieluummin Kanarialle tai Kap Verdeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276