Nyt Israeliin

28x...

kaikki mammat sieltä jotka kynnelle kykenevät. Nähkää pyhä maa nyt alk. 299 e.
Se nyt on vaihtoehto teille Hurghada- faneille. Tulette ihastumaan maahan. Voitte kävellä Golgatalle Jeesuksen kärsimyksen tietä; se on koskettavaa. Ristinsähän jokainen tietysti kantaa itse. Hintataso on länsimaista luokka., tietysti palvelukin.
Tämä tähän nyt tuli vain kun palstalla on niin hiljaista koska ryhmämatkoja sinne Egyptiin ei ole näkösällä.

3

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+6

Mä oon pyöriny jo ton koko Uudenmaan lääninkokosen juutalaismaan läpikotasin jo vuosia sitte.
      "Judes do all for money, but Arabs do all for honey!"
      Tyyristä oli...

• 28x...

Oikeassa olet veli hyvä 20 6. Hintataso on samaa luokkaa kuin Italian turistimestoissa jos nyt vertaillaan vain näitä Välimeren maita. Kukkaron on syytä olla tukeva. Juutalaiset osaavat rahat vetää pois mutta ne menevät hyvään =)) tarkoitukseen. Itsenäisyyden puolustamiseen.
      Niinkuin mainitsit niin maa on pieni ja siksi puolustautuvat ärhäkästi.
      Itse en pääsyt kuin Tel Aviviin ja Nathanyaan jossa minut pysäyttivät ruskeasilmäiset ja pyöreäpyllyiset, rynnäkkökivääreillä aseistautuneet minimekkoiset naissoturit...
      Lähitaistelut olivat hurjia, Israelin naissotureiden kanssa painiessa tulee mieskunto olla kohdillaan...

• ritke vorresteri

Eipä tuonne valtion terroria harjoittavaan maahan kannata eurojaan viedä,mieluummin Kanarialle tai Kap Verdeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      128
      3912
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      14
      3361
    3. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      3285
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3237
    5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      57
      3214
    6. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29
      2875
    7. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      47