Miten mä selviän? ._.

Auttakaa :(

Moi! Mulla on sellanen ongelma, että oon masentunut mun poikaystävän ja mun erosta.. Oltiin n. 3 kuukautta yhdessä, kunnes se eilen kerto että on löytäny toisen. Ensin mä ajattelin, että oliko se vain valhe, vai totta. Sitten se kertoi että on hyvin pahoillaan, joten se puhui totta... Se ensin sanoi mua sen tytöks mutta sitten se sanoi että meidän täytyy puhua. Noh, juteltiin siinä hetki ja sain selville että se tykkäsi toisesta tytöstä.. Sen jälkeen se ehdotti että jos oltaisiin vaan parhaita kavereita. Ajattelin, että mitäköhän sen uus tyttökaveri ajattelis moisesta.. No annoin olla, sanoin sille että ollaan sit vaan kavereita, pääasia oli ettei me oltais riidoissa ja oltaisiin hyvässä sovussa. Nyt mä oon masentunut! Se oli koko mun elämä, itkin vaikka kuinka paljon, nyt en saa unta.. Muistan kun me luvattiin että ei valehdella koskaan. Se ei toiminut... Mitä mä teen? Oon vaan niin masentunut, etteivät sanatkaan riitä.. Auttakaa pliis :'(

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellehermannionpedari

kyyllä se siitä, yritä miettii muita asioita

• Anonyymi

Hei, ymmärrän hyvin, että sua masentaa nyt. Sun poikaystävä oli kuitenkin rehellinen sulle ja kertoi miten asiat on. Olisi väärin jatkaa suhdetta ja valehdella itselleen ja toiselle omista tunteistaan. Olen itsekin joutunut lopettamaan suhteen, koska se vastenmielisyys vaan paheni ja olisin ennenpitkää loukannut sitä ihmistä, mitä hän ei kuitenkaan ansaitse. Teit viisaasti kun suostuit olemaan vaan ystävä. Eikä sun tartte olla edes sitä, jos se ajatus ahdistaa. Pääasia, että kummallakin on oma vapaus elää.
      Olet vielä nuori ja ehdit löytää uuden ystävän. Anna itsellesi aikaa surra eroa ja käsitellä sitä rauhassa. Maailma on miehiä täynnä ei yhden takia kannata itkeä. se olis tosin voinut kuolla tai sairastua vakavasti ,mutta nyt kävi vain näin että juttu ei edennyt pidemmä'lle. Aina sitä miettii että mikä mussa oli vikana tai teinkö jotain väärin. Sillä ei ole kauheesti merkitystä jos toinen sen asian on noin ilmaissut. kurjaa että hän vaan siirtyy kokeilemaan toista tyttöä ja käyköhän sille kohta samanlailla että kyllästyy ja etsii taas uutta. Voihan se olla ettei se ole edes kypsä mihinkään vakavampaan suhteeseen. Onneksi et ollut raskaana ettekä asuneet yhdessä. KAi? Jokaisen parisuhteen kautta oppii jotain uutta itsestään. Mitä hän opetti sulle? Se ero ei tee susta yhtään huonompaa ihmistä. Äläkä ajattele, ettei sulla vois olla vielä onnellista elämää jonkun toisen kanssa, joka oikeasti osaa arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Onnea elä'määsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      87
      3982
    2. 54
      3303
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3022
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      62
      2961
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2464
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      167
      1942
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1348
    Aihe