Miten mä selviän? ._.

Auttakaa :(

Moi! Mulla on sellanen ongelma, että oon masentunut mun poikaystävän ja mun erosta.. Oltiin n. 3 kuukautta yhdessä, kunnes se eilen kerto että on löytäny toisen. Ensin mä ajattelin, että oliko se vain valhe, vai totta. Sitten se kertoi että on hyvin pahoillaan, joten se puhui totta... Se ensin sanoi mua sen tytöks mutta sitten se sanoi että meidän täytyy puhua. Noh, juteltiin siinä hetki ja sain selville että se tykkäsi toisesta tytöstä.. Sen jälkeen se ehdotti että jos oltaisiin vaan parhaita kavereita. Ajattelin, että mitäköhän sen uus tyttökaveri ajattelis moisesta.. No annoin olla, sanoin sille että ollaan sit vaan kavereita, pääasia oli ettei me oltais riidoissa ja oltaisiin hyvässä sovussa. Nyt mä oon masentunut! Se oli koko mun elämä, itkin vaikka kuinka paljon, nyt en saa unta.. Muistan kun me luvattiin että ei valehdella koskaan. Se ei toiminut... Mitä mä teen? Oon vaan niin masentunut, etteivät sanatkaan riitä.. Auttakaa pliis :'(

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellehermannionpedari

kyyllä se siitä, yritä miettii muita asioita

• Anonyymi

Hei, ymmärrän hyvin, että sua masentaa nyt. Sun poikaystävä oli kuitenkin rehellinen sulle ja kertoi miten asiat on. Olisi väärin jatkaa suhdetta ja valehdella itselleen ja toiselle omista tunteistaan. Olen itsekin joutunut lopettamaan suhteen, koska se vastenmielisyys vaan paheni ja olisin ennenpitkää loukannut sitä ihmistä, mitä hän ei kuitenkaan ansaitse. Teit viisaasti kun suostuit olemaan vaan ystävä. Eikä sun tartte olla edes sitä, jos se ajatus ahdistaa. Pääasia, että kummallakin on oma vapaus elää.
      Olet vielä nuori ja ehdit löytää uuden ystävän. Anna itsellesi aikaa surra eroa ja käsitellä sitä rauhassa. Maailma on miehiä täynnä ei yhden takia kannata itkeä. se olis tosin voinut kuolla tai sairastua vakavasti ,mutta nyt kävi vain näin että juttu ei edennyt pidemmä'lle. Aina sitä miettii että mikä mussa oli vikana tai teinkö jotain väärin. Sillä ei ole kauheesti merkitystä jos toinen sen asian on noin ilmaissut. kurjaa että hän vaan siirtyy kokeilemaan toista tyttöä ja käyköhän sille kohta samanlailla että kyllästyy ja etsii taas uutta. Voihan se olla ettei se ole edes kypsä mihinkään vakavampaan suhteeseen. Onneksi et ollut raskaana ettekä asuneet yhdessä. KAi? Jokaisen parisuhteen kautta oppii jotain uutta itsestään. Mitä hän opetti sulle? Se ero ei tee susta yhtään huonompaa ihmistä. Äläkä ajattele, ettei sulla vois olla vielä onnellista elämää jonkun toisen kanssa, joka oikeasti osaa arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Onnea elä'määsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      215
      2828
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      53
      1947
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      467
      1666
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1523
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      367
      1447
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1318
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      28
      1310
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1269
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      62
      1113
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      968
    Aihe