Porta 21 kuivaruoka kissalle, espoossa mistä?

Epätoivoinen 2321341

1. Mistä saisi porta 21 kuivaruokaa kissalle siis eläinkauppa.. ja ennen kuin suosittelit mitään nettikauppoja sanon että EN ole hakemassa mitään nettikauppaan vaan eläinkauppaa mistä sen saa HETI mukaan ja espoon alueelta? En halua ostaa isoa säkkiä ennen kuin tiedän kelpaako se noille ja tuleeko haitta vaikutuksia sen takia pitää saada jostain ostettua testierä.

2. Käsittääkseni porta 21 kuivaruoka on täysravintoa eli ei tarvitse antaa vitamiineja erikseen. Sitä animondaan(märkä) rupeavat syömään. Oletus että testierä mene ok alas molemmilta.

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

Porta on täydentävää. Animonda taas täysravintoa. Ja mustista ja mirristä pitäisi löytyä. Vaikka et nettikauppaa käyttäisikään niin suosittelen silti zooplussaa. Paljon halvempaa kuin eläinkaupoissa ja suuret erät ovat usein tarjouksessa.
      Jos ei jaksa odotella niin laittaa vaan tilaukseen, ja ostaa eläinkaupasta ruuat siksi aikaa kun tilaus on matkalla.

• 2321341

Kävin tänään eläinkaupassa(megaeläin mainostavat webbisivuilla kummasti kyllä että animondaakin on kuivamuona mutta ei ollu kuin purkissa) siellä ostin "Feline Finest SENSIBLE - grain free 2kg".. eli vehnätön. Paketissa lukee "täysravinto"....eikös se sitten ole riittävä jos tätä antaa ja sitten animondan curty 400g purkkeja? eikä tarvitse syötäää mitään lisäravinne pillereitä niitä noi ei todellakaan syö.

Zooplussa aijon tilata mutta pitää katsos ensin varmistaa että noi syö sitä ettei tule turhaan tilattua.

• catt.

Lopeta teollisen moskan syöttäminen kissoille ja anna kissan itse saalistaa ravintonsa. Niin se pysyy terveenä ja saa elää oikeaa kissanelämää.

• 2321341

catt. Porta 21 ja animonda ei ole mitään roskaa. itse voisit ehkä ymmärtää sellasen asian ETTÄ jos olen allekirjoittanut sopimuksen joka kieltää kissojen ulkona vapaana pitäämisen niin en tule niitä pitämään vapaana niillä on mahdollisuus ulkoilla aitauksessa kesäisin sinne täysin vapaa pääsy sellasta putke pitkin tämä aitaus on todella iso siinä voi juosta ja kiivetä tms.

Pysyvät miljoona kertaa terveempäänä kuin se että jos ne vapaana tuolla juoksisi autojen seassa ja jäisivät rekan tai auton alle tai sitten ampuu ne tai karhut, sudet, ketut, minkit ja koirat vois myös tappaa / syödä ne, "catt." nimemerkkikö sitten maksaa minulle uudet kissat ja sopimusrikkomussako --> tuskin --> joten ole hiljaa ja huolehti vain omista asioista en minäkään puutu siihen miten muut hoitaa kissojansa minun kissani hoidetaan näin .piste. en tästä asiasta tämän enempää keskustelu.

• 7+8
        2321341 kirjoitti:

catt. Porta 21 ja animonda ei ole mitään roskaa. itse voisit ehkä ymmärtää sellasen asian ETTÄ jos olen allekirjoittanut sopimuksen joka kieltää kissojen ulkona vapaana pitäämisen niin en tule niitä pitämään vapaana niillä on mahdollisuus ulkoilla aitauksessa kesäisin sinne täysin vapaa pääsy sellasta putke pitkin tämä aitaus on todella iso siinä voi juosta ja kiivetä tms.

Pysyvät miljoona kertaa terveempäänä kuin se että jos ne vapaana tuolla juoksisi autojen seassa ja jäisivät rekan tai auton alle tai sitten ampuu ne tai karhut, sudet, ketut, minkit ja koirat vois myös tappaa / syödä ne, "catt." nimemerkkikö sitten maksaa minulle uudet kissat ja sopimusrikkomussako --> tuskin --> joten ole hiljaa ja huolehti vain omista asioista en minäkään puutu siihen miten muut hoitaa kissojansa minun kissani hoidetaan näin .piste. en tästä asiasta tämän enempää keskustelu.

Tuo catt on trolli, kannattaa vain jättää se huomiotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      368
      12359
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      256
      5403
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2645
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      736
    Aihe