Porta 21 kuivaruoka kissalle, espoossa mistä?

Epätoivoinen 2321341

1. Mistä saisi porta 21 kuivaruokaa kissalle siis eläinkauppa.. ja ennen kuin suosittelit mitään nettikauppoja sanon että EN ole hakemassa mitään nettikauppaan vaan eläinkauppaa mistä sen saa HETI mukaan ja espoon alueelta? En halua ostaa isoa säkkiä ennen kuin tiedän kelpaako se noille ja tuleeko haitta vaikutuksia sen takia pitää saada jostain ostettua testierä.

2. Käsittääkseni porta 21 kuivaruoka on täysravintoa eli ei tarvitse antaa vitamiineja erikseen. Sitä animondaan(märkä) rupeavat syömään. Oletus että testierä mene ok alas molemmilta.

5

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

Porta on täydentävää. Animonda taas täysravintoa. Ja mustista ja mirristä pitäisi löytyä. Vaikka et nettikauppaa käyttäisikään niin suosittelen silti zooplussaa. Paljon halvempaa kuin eläinkaupoissa ja suuret erät ovat usein tarjouksessa.
      Jos ei jaksa odotella niin laittaa vaan tilaukseen, ja ostaa eläinkaupasta ruuat siksi aikaa kun tilaus on matkalla.

• 2321341

Kävin tänään eläinkaupassa(megaeläin mainostavat webbisivuilla kummasti kyllä että animondaakin on kuivamuona mutta ei ollu kuin purkissa) siellä ostin "Feline Finest SENSIBLE - grain free 2kg".. eli vehnätön. Paketissa lukee "täysravinto"....eikös se sitten ole riittävä jos tätä antaa ja sitten animondan curty 400g purkkeja? eikä tarvitse syötäää mitään lisäravinne pillereitä niitä noi ei todellakaan syö.

Zooplussa aijon tilata mutta pitää katsos ensin varmistaa että noi syö sitä ettei tule turhaan tilattua.

• catt.

Lopeta teollisen moskan syöttäminen kissoille ja anna kissan itse saalistaa ravintonsa. Niin se pysyy terveenä ja saa elää oikeaa kissanelämää.

• 2321341

catt. Porta 21 ja animonda ei ole mitään roskaa. itse voisit ehkä ymmärtää sellasen asian ETTÄ jos olen allekirjoittanut sopimuksen joka kieltää kissojen ulkona vapaana pitäämisen niin en tule niitä pitämään vapaana niillä on mahdollisuus ulkoilla aitauksessa kesäisin sinne täysin vapaa pääsy sellasta putke pitkin tämä aitaus on todella iso siinä voi juosta ja kiivetä tms.

Pysyvät miljoona kertaa terveempäänä kuin se että jos ne vapaana tuolla juoksisi autojen seassa ja jäisivät rekan tai auton alle tai sitten ampuu ne tai karhut, sudet, ketut, minkit ja koirat vois myös tappaa / syödä ne, "catt." nimemerkkikö sitten maksaa minulle uudet kissat ja sopimusrikkomussako --> tuskin --> joten ole hiljaa ja huolehti vain omista asioista en minäkään puutu siihen miten muut hoitaa kissojansa minun kissani hoidetaan näin .piste. en tästä asiasta tämän enempää keskustelu.

• 7+8
        2321341 kirjoitti:

catt. Porta 21 ja animonda ei ole mitään roskaa. itse voisit ehkä ymmärtää sellasen asian ETTÄ jos olen allekirjoittanut sopimuksen joka kieltää kissojen ulkona vapaana pitäämisen niin en tule niitä pitämään vapaana niillä on mahdollisuus ulkoilla aitauksessa kesäisin sinne täysin vapaa pääsy sellasta putke pitkin tämä aitaus on todella iso siinä voi juosta ja kiivetä tms.

Pysyvät miljoona kertaa terveempäänä kuin se että jos ne vapaana tuolla juoksisi autojen seassa ja jäisivät rekan tai auton alle tai sitten ampuu ne tai karhut, sudet, ketut, minkit ja koirat vois myös tappaa / syödä ne, "catt." nimemerkkikö sitten maksaa minulle uudet kissat ja sopimusrikkomussako --> tuskin --> joten ole hiljaa ja huolehti vain omista asioista en minäkään puutu siihen miten muut hoitaa kissojansa minun kissani hoidetaan näin .piste. en tästä asiasta tämän enempää keskustelu.

Tuo catt on trolli, kannattaa vain jättää se huomiotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe