Kuuluuko/onko normaalia että yläasteella terkkari kysyy yökastelusta? Tai sitä että onko ollut yökastelua tai kuinka vanhaksi on käyttänyt yövaippoja?
Terkkari
11
743
Vastaukset
- äitix
Ei ole normaalia, että sinua kiinnostavat nämä asiat.
- ratano
Eipä ne sellaisia koskaan kysele, koska ne se ei niille kuulu. Jos jollakin on asian kanssa ongelmia, niin terveyskeskus on se paikka missä käydään, ei terkkarit nyt mitään lääkäreitä sentäs ole jotka joka vaivaa on hoitamassa.
On eri asia jos joku haluaa aiheesta terkkarin kanssa jutella, mutta ei ne muuten ala erilaisia mahdollisia vaivoja luettelemaan, niillä menisi koko päivä semmoiseen. - 8lk
Kysymys tuli terkkarin puolelta. Ihan normaalin terkkaritarkastuksen aikana. En oo kysyny onko muilta kysytty samoja juttuja. Olen ollut yökastelija mutta kauan aikaa sitte. Nolotti vaan vastata
- ratano
No siinä tapauksessa jos se asiasta jo tiesi... Haluaa varmasti tietää jatkuuko vaiva yhä, koska monasti voi olla hyvä seurata tilannetta jos se vaatii joitakin toimenpiteitä kun ei mene iän myötä ohitse. Lääkitystä tms.
- 8lk
Ihan ok muuten mutta ei minun tietääkseni pitäny tietää asiasta. Ala-asteellaki ollu eri terkkari Vaippoja saa häneltä jos tarvii.
- 8lk
Kiitos! Sainterkkarilta joululahjan,paketin vaippoja yökasteluun. Tosi noloa. Kotivellekin oli tieto tullu tosin vain äidille. Nyt oon siinä tilanteessa että on tosi vaikea todistaa ettei oo yökastelua enää. Tosi hyvää joulua
- terkka
Höpö höpö. Terkkari ei varmasti lähetä vaippoja joululahjaksi! 8lk tarkastus on ns laaja terveystarkastus ja jos tiedoissa on mainita yökastelusta, niin terkan on kysyttävä siitä! Jos 8lk yökastelee, Se on jo iso ongelma ja siihen on puututtava. Pienin nolous on terveydenhoitajan puheeksi otto vastaanotolla, isompi juuri se varsinainen kastelu.
- 8lk
terkka kirjoitti:
Höpö höpö. Terkkari ei varmasti lähetä vaippoja joululahjaksi! 8lk tarkastus on ns laaja terveystarkastus ja jos tiedoissa on mainita yökastelusta, niin terkan on kysyttävä siitä! Jos 8lk yökastelee, Se on jo iso ongelma ja siihen on puututtava. Pienin nolous on terveydenhoitajan puheeksi otto vastaanotolla, isompi juuri se varsinainen kastelu.
Ei terkkari niitä lähettäny.. Jouduin käymään uudelleen terkkarilla ja sain paketin vaippoja mukaan.
- järkyttävääutelemist
Hyvänen aika, kerro siitä rehtorille. Tuommonen utelu on sairasta.
Me ei olla ikinä käyty lasten kansas koulun terkkarilla, ei luoteta niihin juoruilijoihin, uskon että ne krtoo toisten perheen asiat kaikki. Mitä se niille kuuluu.
Me käytämme aina sairaustapauksessa yksityisiä lääkäreitä, ei koskaan noita koulun utelijoita.
Tuo utelu on aivan kauheeta.... Hyi kauhee!! Mä en ole koskaan edes täyttänyt mitään lappusta lapseni kouluun terkkkarille, sille ei kuulu miedän aisat. Kirjoitin lappuun että jos kerrot omasi niin voisin miettiä asidaa.. mutta ei ole koskaan kertonut.- 8lk
Onko mulla mitään mahista päästä tästä nolosta tilanteesta irti? Tiedän että oma moka kun laitoin pilanpäiten ruksin. Nyt kotona uskotaan terkkaria ja hössötetään ja huolehditaan että on vaippoja.
- 8lk
Kuulin mutsin puhuvan puhelimessa jostain lukittavista vaippahousuista. Mitä ne mahtaa olla? Sen oon humannu että terkkarin kans ne on ollu puheissa sen tarkastuksen jälkeen useammin kuin aikasemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949