Ettekö te suomenruotsalaiset näe eläinten pahoinvointia pikkuhäkeissä ? Karmeaa.
Turkistarhaus on kiellettävä
9
196
Vastaukset
- Ei kiristä
Myös kiristävät pipot on kiellettävä.
- dghdhdbjdjdj
Ettekö te turkisvihaajat näe kuinka kemian teollisuus hakkaa ilosta käsiään yhteen kun te vaaditte keinokuituvaatteita turkisten tilalle? Kemian tehtaiden tuotoksista ei pääse eroon luonnonmukaisesti maahan hautaamalla. Niiden valmistukseen menee paljon energiaa, tekokuituvaatteet ovat allergisoivia ja epämukavia.
Jos taas vaaditaan puuvillaa, käy kuten Usassa jossa puuvillapellot valtasivat laajoja alueita tuhoten samalla eläimistön, jotka olivat eläneet hyvässä kommuunissa aiempien kasvien kanssa ja ylläpitivät luonnon monimuotoisuutta.
Ryöstökasvatus, kuten yksikasvista aluetta kutsutaan, on kaikkien kannalta huono vaihtoehto, kuten se kemian teollisuuskin, jonka tuotteista pitäisi siis tehdä vaatteita.
Saa ajatella mitä vaatii! - RUOTSInsuomalainen1
Ruotsissa tarhaus on kiellettyä, joten kannattaisi huudella suomalaisten palstalla Suomessa asiasta.
- eläinystävä
sinä kirjoitat suomenruotsalaiset, tarkoitatko ruotsinsuomalaisia ? olen kanssasi täysin samaa mieltä, kaikki turha eläinrääkkäys pitäisi kieltää. tosi kauheaa että minkkitarhat on vielä monessa maassa laillisia. miten sitä voi puoltaa ? ja kanat pienissä häkeissä, lehmät jotka eivät pääse ulos koskaan elämässään sillä ei kaikki pääsee j n e, pahuutaa löytyy. tämä on kapitalismin tulo josta ihminen saa vielä maksaa kovan hinnan, ei vain lintuinfluenssalla..
- hjfm
höpöhöpö :D
tuskinpa sinäkään täysin kasveilla elät.
- Konkreettisesti
Onko Ruotsissa jokin yhdistys, missä voisi toimia?
Olisin valmis auttamaan, jos voisin jotenkin. - vedäs henkeä
Turkiseläimet kasvatetaan jatkossa Kiinassa. Siellä turkit kiskotaan elävistä eläimistä. Suomessa sentään viedään eläimestä kaikki taju pois. Ei se kuolema kestä edes niin kauan että eläin huomaa.
- Anonyymi
hh 88
- Anonyymi
Miksi fennot kiusaatte meitä rantaruottalaisia ? Me käydään töissä ja maksetaan veroja ! Mutta mamuja paapotte :(
Fy Fan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600