Etukäteisvinkkinä Tampereen pelan henkilökunnalle, että voisitte näin Lapsen Oikeuksien Päivänä miettiä yhdessä, ”mitkä ovat adoptiolapsen oikeudet”.
Kumpi on ensin, lapsen oikeudet vai adovanhempien oikeudet?
Onko adoptiolapsella oikeus omaan persoonaansa, oikeus omiin vajavaisuuksiinsa ja puutteisiinsa, oikeus omaan temperamenttiin, oikeus omiin mielipiteisiinsä, oikeus adoptiosukulaisiinsa ja ystäviinsä, oikeus omiin tunteisiinsa, vai pitääkö hänestä tulla adoptiovanhempiensa klooni?
Tampereen PeLa:lle vinkki.
5
198
Vastaukset
- vaiko näin
vai:
"... voisitte näin Lapsen Oikeuksien Päivänä miettiä yhdessä, ”mitkä ovat lapsen oikeudet”.
Kumpi on ensin, lapsen oikeudet vai vanhempien oikeudet?
Onko lapsella oikeus omaan persoonaansa, oikeus omiin vajavaisuuksiinsa ja puutteisiinsa, oikeus omaan temperamenttiin, oikeus omiin mielipiteisiinsä, oikeus sukulaisiinsa ja ystäviinsä, oikeus omiin tunteisiinsa, vai pitääkö hänestä tulla vanhempiensa klooni? "- Pysytään asiassa.
Ei näin.
Hyvä nimimerkki "vaiko näin", tämä keskustelupalsta on tarkoitettu vain adoptioon liittyviin aiheisiin.
. - niin pysytäänkin
Pysytään asiassa. kirjoitti:
Ei näin.
Hyvä nimimerkki "vaiko näin", tämä keskustelupalsta on tarkoitettu vain adoptioon liittyviin aiheisiin.
.Tämä ketju on siirretty tänne biovanhemmat-palstalta, joten siellä nimimerkin vaiko näin vastaus liittyi hyvinkin aiheeseen. Vastaus on siis kirjoitettu ennen ketjun siirtoa.
- Ei puoskarointia.
niin pysytäänkin kirjoitti:
Tämä ketju on siirretty tänne biovanhemmat-palstalta, joten siellä nimimerkin vaiko näin vastaus liittyi hyvinkin aiheeseen. Vastaus on siis kirjoitettu ennen ketjun siirtoa.
Olen aloittanut tämän keskustelun nimenomaan täällä adoptio-palstalla, eikä ketjua ole siirretty mistään muualta. Ihme sekoilijoita täällä kirjoittelee.:D
- Shiriiz
Ei puoskarointia. kirjoitti:
Olen aloittanut tämän keskustelun nimenomaan täällä adoptio-palstalla, eikä ketjua ole siirretty mistään muualta. Ihme sekoilijoita täällä kirjoittelee.:D
No siellä minäkin tämän kyllä alunperin näin, ja ihmettelin, että minne oli kadonnut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1171852
- 881449
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844