Onko muilla pientä prinssiä tai prinsessaa joka puree. Mun pikku prinssi 1wja 10kk on kova puremaan mua eli äitiä. Ja yleensä kunnolla, maha on täynnä lävistyksen alkuja. Kiellän kyllä ja en päästä syliin. Pureminen on välillä yli innostumisen käydessä tai sitten puree itseään, kun menee hermot tai turhautuu puree oikeastaan hihaansa ei jää käteen jälkiä. Onko tämä joku vaihe?
Pureminen
Reikätyyny
1
301
Vastaukset
- ...
On vaihe. Meillä auttoi kun purtiin takaisin. Ei toki kovaa, mutta siten että lapsi tajusi itse, mitä tekee muille ja että pureminen sattuu. Toki myös se että olet hänelle puremisesta vihainen, pitäisi tehota ja fiksu lapsi ymmärtää, että kyseessä ei ole "kiva leikki".
Oma lappseni oli juuri saman ikäinen, kun pureskeli sisarustaan. Minä annoin sisaruksen hoitaa tuon jutun pureksijan kanssa keskenään ja kyllä siitä tuli aika nopeaan loppu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483