Onko muilla pientä prinssiä tai prinsessaa joka puree. Mun pikku prinssi 1wja 10kk on kova puremaan mua eli äitiä. Ja yleensä kunnolla, maha on täynnä lävistyksen alkuja. Kiellän kyllä ja en päästä syliin. Pureminen on välillä yli innostumisen käydessä tai sitten puree itseään, kun menee hermot tai turhautuu puree oikeastaan hihaansa ei jää käteen jälkiä. Onko tämä joku vaihe?
Pureminen
Reikätyyny
1
103
Vastaukset
- ...
On vaihe. Meillä auttoi kun purtiin takaisin. Ei toki kovaa, mutta siten että lapsi tajusi itse, mitä tekee muille ja että pureminen sattuu. Toki myös se että olet hänelle puremisesta vihainen, pitäisi tehota ja fiksu lapsi ymmärtää, että kyseessä ei ole "kiva leikki".
Oma lappseni oli juuri saman ikäinen, kun pureskeli sisarustaan. Minä annoin sisaruksen hoitaa tuon jutun pureksijan kanssa keskenään ja kyllä siitä tuli aika nopeaan loppu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708