Onko muilla pientä prinssiä tai prinsessaa joka puree. Mun pikku prinssi 1wja 10kk on kova puremaan mua eli äitiä. Ja yleensä kunnolla, maha on täynnä lävistyksen alkuja. Kiellän kyllä ja en päästä syliin. Pureminen on välillä yli innostumisen käydessä tai sitten puree itseään, kun menee hermot tai turhautuu puree oikeastaan hihaansa ei jää käteen jälkiä. Onko tämä joku vaihe?
Pureminen
Reikätyyny
1
278
Vastaukset
- ...
On vaihe. Meillä auttoi kun purtiin takaisin. Ei toki kovaa, mutta siten että lapsi tajusi itse, mitä tekee muille ja että pureminen sattuu. Toki myös se että olet hänelle puremisesta vihainen, pitäisi tehota ja fiksu lapsi ymmärtää, että kyseessä ei ole "kiva leikki".
Oma lappseni oli juuri saman ikäinen, kun pureskeli sisarustaan. Minä annoin sisaruksen hoitaa tuon jutun pureksijan kanssa keskenään ja kyllä siitä tuli aika nopeaan loppu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al982427Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/301899Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1301650- 1101430
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden191320- 1331224
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136956"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48928Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80896Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29857