Onko muilla pientä prinssiä tai prinsessaa joka puree. Mun pikku prinssi 1wja 10kk on kova puremaan mua eli äitiä. Ja yleensä kunnolla, maha on täynnä lävistyksen alkuja. Kiellän kyllä ja en päästä syliin. Pureminen on välillä yli innostumisen käydessä tai sitten puree itseään, kun menee hermot tai turhautuu puree oikeastaan hihaansa ei jää käteen jälkiä. Onko tämä joku vaihe?
Pureminen
Reikätyyny
1
207
Vastaukset
- ...
On vaihe. Meillä auttoi kun purtiin takaisin. Ei toki kovaa, mutta siten että lapsi tajusi itse, mitä tekee muille ja että pureminen sattuu. Toki myös se että olet hänelle puremisesta vihainen, pitäisi tehota ja fiksu lapsi ymmärtää, että kyseessä ei ole "kiva leikki".
Oma lappseni oli juuri saman ikäinen, kun pureskeli sisarustaan. Minä annoin sisaruksen hoitaa tuon jutun pureksijan kanssa keskenään ja kyllä siitä tuli aika nopeaan loppu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.146293- 883013
- 462872
- 702772
- 162678
- 262348
- 462344
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132180Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71953Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j81891