Olen hakemassa tulevana vuonna Turun oikeustieteelliseen ja olen valmennuskurssia vailla. Ongelmana on se, että asun Helsingissä ja täältä en ole löytänyt muita vaihtoehtoja Turun oikikseen valmentautumiseen kuin Eximian tarjoaman kurssin, joka käydään Helsingissä ja valmistaa Turkuun. Kävisin varmaan Lex:n kurssin, mutta matka on vähän turhan pitkä.
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Eximian kurssista tai muita vinkkejä miten kannattaisi asia hoitaa?
Turun oikeustieteelliseen 2014
Avun tarpeessa
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623