moicca! tämän hetkinen eurojahti 21.11,2013 paljonko painaa.vastaus 430kg.
eurojahti
1
190
Vastaukset
- Valopää
Tämänhetkinen tehtävä (päättyy 1.12.2013) palkintosumma tällähetkellä 2000€.
Muodosta luvusta 6358 kahta TULITIKKUA siirtämällä mahdollisimman suuri luku.
Kaikenlaista ihmiset on yrittäny arvata, mutta pieleen on menny. Tässä minun ratkaisuehdotus:
Muuta luku 6 yhdeksiköksi siten, että siirrät ne 2 ylintä tikkua kutosesta luvun alapuolelle. Tällöin loput 358 jäävät potenssiluvuksi. Eli vastaus on:
9 potenssiin 358
Eli jotakuinkin näin: 6358
358
9
Luku on niin järjettömän suuri, että mun funktiolaskin meni tilttiin kun yritin laskea tuota kaavaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818