Minulla piti alkaa menkat 18.11. Eilen tuli pyyhittäessä vähän vaaleanpunaista vaaleaa verta ja sitten se loppui yhtä nopeasti kun alkoikin. Nyt aamulla tulee hieman enemmän ja kirkkaampaa verta mutta paljon limaa seassa. Vatsassani on outo tunne. Samoin eilen pari kertaa nipisteli oikeelta puolelta mutta loppu aika nopeasti sekin..... Auttakaa mua onko jollain ollut samanlaisia tuntemuksia? Olenko raskaana vihdoin ja viimein? Tää outo tunne vatsassa ei ole todellakaan sama tunne kun oikeiden menkkojen aikaan...... Vauvaa on odoteltu ja yritetty 1.5 vuotta, joten nyt olisi jo aika meidänkin kokea se ihana tunne kun saa oman lapsen :)
Auttakaa
10
140
Vastaukset
- Joko olisi aikakaan?
Miten se parisuhteen kesto ja ikä?
- vauvakuumeilija
No kyllä se olis jo korkee aika. Minä olen 24v ja mieheni 26v. Olemme seurustelleet 4vuotta
- 8 ja 8 puuttuu !
vauvakuumeilija kirjoitti:
No kyllä se olis jo korkee aika. Minä olen 24v ja mieheni 26v. Olemme seurustelleet 4vuotta
Takuuvarma epäonnistuminen. Odota vielä 8 vuotta (12/32) niin on pieni onnistumisen mahdollisuus...
- aikuisena parisuhde
8 ja 8 puuttuu ! kirjoitti:
Takuuvarma epäonnistuminen. Odota vielä 8 vuotta (12/32) niin on pieni onnistumisen mahdollisuus...
Voi, jaat täällä uskomattoman virheellistä tietoa! Tuon kaavasi mukaan ihmisen olisi pitänyt alkaa seurustella jo 20-vuotiaana. Aivan liian aikaisin siihen nähden, että ihmisen henkinen kehitys on lapsenkengissään. Siinä sitä sitten seurustellaan henkilön kanssa, joka ei välttämättä ollenkaan sovi itselle ja sitä ei enää myöhemmin huomata, kun on jumituttu siihen nuoruudensuhteeseen. Pikemminkin niin, että suhdetta aloittaessa pitäisi olla vähintään 25, jotta on jotain tajua siitä, mitä haluaa ja mitä toinen haluaa. Suhteen pituudella ei sitten lastenhankintaiässä niin väliä, viisikin vuotta riittää, kun on aikuisina tavattu ja opittu tuntemaan, eikä leikitty pariskuntaa lähes teini-ikäisinä. Ikävää, että itsekin olet sellaisessa suhteessa. Siitä varmaan johtuukin tämä ylenpalttinen todistelusi tällä palstalla.
- vauvakuumeilija
aikuisena parisuhde kirjoitti:
Voi, jaat täällä uskomattoman virheellistä tietoa! Tuon kaavasi mukaan ihmisen olisi pitänyt alkaa seurustella jo 20-vuotiaana. Aivan liian aikaisin siihen nähden, että ihmisen henkinen kehitys on lapsenkengissään. Siinä sitä sitten seurustellaan henkilön kanssa, joka ei välttämättä ollenkaan sovi itselle ja sitä ei enää myöhemmin huomata, kun on jumituttu siihen nuoruudensuhteeseen. Pikemminkin niin, että suhdetta aloittaessa pitäisi olla vähintään 25, jotta on jotain tajua siitä, mitä haluaa ja mitä toinen haluaa. Suhteen pituudella ei sitten lastenhankintaiässä niin väliä, viisikin vuotta riittää, kun on aikuisina tavattu ja opittu tuntemaan, eikä leikitty pariskuntaa lähes teini-ikäisinä. Ikävää, että itsekin olet sellaisessa suhteessa. Siitä varmaan johtuukin tämä ylenpalttinen todistelusi tällä palstalla.
Oliks tää viesti nyt mulle vai tälle ensimmäiselle kommentoijalle :D?
- Dhdkzhj
vauvakuumeilija kirjoitti:
Oliks tää viesti nyt mulle vai tälle ensimmäiselle kommentoijalle :D?
Varmaan viestin sijainnista ja sisällöstä voit päätellä, että ei ole osoitettu sinulle...
- Ap:han on alkanut
Dhdkzhj kirjoitti:
Varmaan viestin sijainnista ja sisällöstä voit päätellä, että ei ole osoitettu sinulle...
seurustella 20 v.
- Nähty on
Ap:han on alkanut kirjoitti:
seurustella 20 v.
Joo ei tuu mitä todennäköisimmin paskaakaan suhteesta, jos lapsia hankkii ennen 12 vuoden suhdetta ja alle 32v iässä.
- Dhjkfkfh
Ap:han on alkanut kirjoitti:
seurustella 20 v.
Katsokaa kenelle se viesti on osoitettu. Ja jos ei tuosta sisällöstä tajua, että se on osoitettu tuolle 12/32 -hörhöilijälle, niin sitten kannattaa lukea uudelleen, kunnes ymmärtää.
- Ne ETUOTSALOHKOT !!
aikuisena parisuhde kirjoitti:
Kyllä 25-vuotiaana aloitettu ja 7 - 10v kestänyt suhde on parempi hankkia lapsia kuin 20v iässä alettu yhtä kauan kestänyt. Oikeastaan ihmisen on turha sitoutua edes nuorena saatika hankkia lapsia. Kyllä jos kolmikybäsenä löytää parin, uskaltaa 35:na alkaa perheestä puhumaan.
Paras on kuitenkin VÄHINTÄÄN 12/32!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125