Auttakaa

vauvakuumeilija

Minulla piti alkaa menkat 18.11. Eilen tuli pyyhittäessä vähän vaaleanpunaista vaaleaa verta ja sitten se loppui yhtä nopeasti kun alkoikin. Nyt aamulla tulee hieman enemmän ja kirkkaampaa verta mutta paljon limaa seassa. Vatsassani on outo tunne. Samoin eilen pari kertaa nipisteli oikeelta puolelta mutta loppu aika nopeasti sekin..... Auttakaa mua onko jollain ollut samanlaisia tuntemuksia? Olenko raskaana vihdoin ja viimein? Tää outo tunne vatsassa ei ole todellakaan sama tunne kun oikeiden menkkojen aikaan...... Vauvaa on odoteltu ja yritetty 1.5 vuotta, joten nyt olisi jo aika meidänkin kokea se ihana tunne kun saa oman lapsen :)

10

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko olisi aikakaan?

      Miten se parisuhteen kesto ja ikä?

      • vauvakuumeilija

        No kyllä se olis jo korkee aika. Minä olen 24v ja mieheni 26v. Olemme seurustelleet 4vuotta


      • 8 ja 8 puuttuu !
        vauvakuumeilija kirjoitti:

        No kyllä se olis jo korkee aika. Minä olen 24v ja mieheni 26v. Olemme seurustelleet 4vuotta

        Takuuvarma epäonnistuminen. Odota vielä 8 vuotta (12/32) niin on pieni onnistumisen mahdollisuus...


      • aikuisena parisuhde
        8 ja 8 puuttuu ! kirjoitti:

        Takuuvarma epäonnistuminen. Odota vielä 8 vuotta (12/32) niin on pieni onnistumisen mahdollisuus...

        Voi, jaat täällä uskomattoman virheellistä tietoa! Tuon kaavasi mukaan ihmisen olisi pitänyt alkaa seurustella jo 20-vuotiaana. Aivan liian aikaisin siihen nähden, että ihmisen henkinen kehitys on lapsenkengissään. Siinä sitä sitten seurustellaan henkilön kanssa, joka ei välttämättä ollenkaan sovi itselle ja sitä ei enää myöhemmin huomata, kun on jumituttu siihen nuoruudensuhteeseen. Pikemminkin niin, että suhdetta aloittaessa pitäisi olla vähintään 25, jotta on jotain tajua siitä, mitä haluaa ja mitä toinen haluaa. Suhteen pituudella ei sitten lastenhankintaiässä niin väliä, viisikin vuotta riittää, kun on aikuisina tavattu ja opittu tuntemaan, eikä leikitty pariskuntaa lähes teini-ikäisinä. Ikävää, että itsekin olet sellaisessa suhteessa. Siitä varmaan johtuukin tämä ylenpalttinen todistelusi tällä palstalla.


      • vauvakuumeilija
        aikuisena parisuhde kirjoitti:

        Voi, jaat täällä uskomattoman virheellistä tietoa! Tuon kaavasi mukaan ihmisen olisi pitänyt alkaa seurustella jo 20-vuotiaana. Aivan liian aikaisin siihen nähden, että ihmisen henkinen kehitys on lapsenkengissään. Siinä sitä sitten seurustellaan henkilön kanssa, joka ei välttämättä ollenkaan sovi itselle ja sitä ei enää myöhemmin huomata, kun on jumituttu siihen nuoruudensuhteeseen. Pikemminkin niin, että suhdetta aloittaessa pitäisi olla vähintään 25, jotta on jotain tajua siitä, mitä haluaa ja mitä toinen haluaa. Suhteen pituudella ei sitten lastenhankintaiässä niin väliä, viisikin vuotta riittää, kun on aikuisina tavattu ja opittu tuntemaan, eikä leikitty pariskuntaa lähes teini-ikäisinä. Ikävää, että itsekin olet sellaisessa suhteessa. Siitä varmaan johtuukin tämä ylenpalttinen todistelusi tällä palstalla.

        Oliks tää viesti nyt mulle vai tälle ensimmäiselle kommentoijalle :D?


      • Dhdkzhj
        vauvakuumeilija kirjoitti:

        Oliks tää viesti nyt mulle vai tälle ensimmäiselle kommentoijalle :D?

        Varmaan viestin sijainnista ja sisällöstä voit päätellä, että ei ole osoitettu sinulle...


      • Ap:han on alkanut
        Dhdkzhj kirjoitti:

        Varmaan viestin sijainnista ja sisällöstä voit päätellä, että ei ole osoitettu sinulle...

        seurustella 20 v.


      • Nähty on
        Ap:han on alkanut kirjoitti:

        seurustella 20 v.

        Joo ei tuu mitä todennäköisimmin paskaakaan suhteesta, jos lapsia hankkii ennen 12 vuoden suhdetta ja alle 32v iässä.


      • Dhjkfkfh
        Ap:han on alkanut kirjoitti:

        seurustella 20 v.

        Katsokaa kenelle se viesti on osoitettu. Ja jos ei tuosta sisällöstä tajua, että se on osoitettu tuolle 12/32 -hörhöilijälle, niin sitten kannattaa lukea uudelleen, kunnes ymmärtää.


      • Ne ETUOTSALOHKOT !!
        aikuisena parisuhde kirjoitti:

        Voi, jaat täällä uskomattoman virheellistä tietoa! Tuon kaavasi mukaan ihmisen olisi pitänyt alkaa seurustella jo 20-vuotiaana. Aivan liian aikaisin siihen nähden, että ihmisen henkinen kehitys on lapsenkengissään. Siinä sitä sitten seurustellaan henkilön kanssa, joka ei välttämättä ollenkaan sovi itselle ja sitä ei enää myöhemmin huomata, kun on jumituttu siihen nuoruudensuhteeseen. Pikemminkin niin, että suhdetta aloittaessa pitäisi olla vähintään 25, jotta on jotain tajua siitä, mitä haluaa ja mitä toinen haluaa. Suhteen pituudella ei sitten lastenhankintaiässä niin väliä, viisikin vuotta riittää, kun on aikuisina tavattu ja opittu tuntemaan, eikä leikitty pariskuntaa lähes teini-ikäisinä. Ikävää, että itsekin olet sellaisessa suhteessa. Siitä varmaan johtuukin tämä ylenpalttinen todistelusi tällä palstalla.

        Kyllä 25-vuotiaana aloitettu ja 7 - 10v kestänyt suhde on parempi hankkia lapsia kuin 20v iässä alettu yhtä kauan kestänyt. Oikeastaan ihmisen on turha sitoutua edes nuorena saatika hankkia lapsia. Kyllä jos kolmikybäsenä löytää parin, uskaltaa 35:na alkaa perheestä puhumaan.

        Paras on kuitenkin VÄHINTÄÄN 12/32!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe