Hei!
Tiedättekö onko mitään palstaa netissä mistä voisi etsiä suomalaisia, jotka ovat Venäjällä? Siis viettävät paljon aikaa..itse olen nyt venjällä pitkään ja ajattelin, että jos löytyisi suomalaista seuraa.
suomalaisia vanäjällä
4
983
Vastaukset
- NaapuriOnRuotsalaine
Ainakin venäläisten suosimassa sosiaalisessa mediassa (vkontakte....) siellä on aika paljon kaikenlaisia ryhmiä niin varmasti löytyy. Jos majailet isossa kaupungissa niin eikun suomenlippu kouraan ja torille kävelemään, kyllä joku sut löytää ;)
Itse majailen vielä muutaman kuukauden Omskin lähimetsissä, täällä on aika paljonkin suomalaisia/suomea puhuvia kun ihmisten ilmoille menee.- seuraavailla
Hei! Kiitos kovasti viestistäsi :) Joo isossa kaupungissa ollaan, Pitääpäs kokeilla jos sattuis törmäämään suomalaisiin torilla! Yllättävää, että Omskistakin löytyy paljon suomalaisia.
- Julia205
seuraavailla kirjoitti:
Hei! Kiitos kovasti viestistäsi :) Joo isossa kaupungissa ollaan, Pitääpäs kokeilla jos sattuis törmäämään suomalaisiin torilla! Yllättävää, että Omskistakin löytyy paljon suomalaisia.
Voisin auttaa etsimään suomalaisia. Olen itse venäläinen ja asun Suomessa)
- uteelias
Julia205 kirjoitti:
Voisin auttaa etsimään suomalaisia. Olen itse venäläinen ja asun Suomessa)
Missä päin asut? Mutta taitaa olla turhaa tämä kysymys, kun ei tapaus varmaankaan tällä sivustolla paljoa käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177