Oiskohan jollakulla suositella luotettavaa ja hyvää digitaalista kuumemittaria? Perinteinen on hyvä mutta vähän vaikee pikkuvauvalta mitata kun pitäis yli 5min pitää kainalossa, sekin tosin onnistui imetyksen yhteydessä :D (kainalosta kai nykyään vauvoiltakin mitataan, ainakin sairaalassa) Meillä on joku Omronin digimittari mutta näyttää mitä sattuu piti miten kauan tahansa kainalossa! Mitä tuommosilla mittareilla tekee kun ei yhtään tiedä mikä on totuus?? Käytiin vaihtamassaki apteekissa toiseen kun luultiin että siinä oli joku vika, mutta ihan samanlainen oli toinenkin vastaava...
Luotettava digitaalinen kuumemittari?
Äiskä.
1
235
Vastaukset
- äiskä80
Ainakin sellainen joustopäinen on hyvä, sen saa painettua tiukemmin kainaloon jolloin tulos luotettavampi. Ja juu nyky suositus on kainalosta mittaus. meillä on Prismasta ostettu vicks merkkinen ja olen tykänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1912756- 1202003
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791542- 1641454
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821423- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591208
- 1191121