Se iänikuinen SÄÄäää

yx_menijä

Säähän Thaimaassa on aivan toista, mitä sääennusteet näyttää.
Minusta olisi ihanaa, jos esim Khao Lakissa olevat kertoisivat millainen sää on sillä hetkellä tai sen vuorokauden aikaan, kun kirjoittavat. Ei vuoden takaisia kokemuksia :)

15

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ei toimi

        Tuo kamera ei ole toiminut pitkään aikaan...


    • ei "palovaaraa"

      Useimmiten pilvessä kun pilvet roikkuu siinä "vuoren" kupeessa.

      • king kobra

        Khao Lakin sää 22.11.2013 klo 7 aamulla: Sataa vettä..


    • nusaja
    • Google

      Googlea käyttämällä Khao Lak weather. Ei todella luulisi olevan ylettömän vaikeaa.

      • King Kobra

        Oikeestaan hyvin epätyypillinen Khao Lakin sää tänään. Tihkusateen tynkää koko päivän. Ei normaalia. Normisti tulee sadekuuro vettä ja hetken perästä paistaa aurinko. Noh, lämpomittari tais silti alkaa kakkosella koko päivän..


      • peesaaja

        Kuten ketjun alottaja pyysi, olisi hyvä, jos pysyttäis tässä j nyt.
        Itse olin kerran kohteessa ja sää-ennuste näytti sadetta ja salamoja, mutta vettä ei näkynyt koko päivänä.


    • King Kobra

      No ihan kuule peesaajalle tiedoksi että ihan tässä ja nyt, Khao Lakin sää tänään oli koko päivän tihkusateinen. Ei aavistustakaan mitä ennusteet tälle päivälle näytti, mutta siitä vaan huomasin että vähän vettä tänään tiputteli kun mopoillessa paita kastui...
      Tämä valtava informatiivinen pläjäykseni sai vahvistuksen siitä kun syomästä tullessa mopedin satula oli aivan märkä...
      Lisäinfona senverran että laiton juuri päätä ulos kämpän ovesta ja edelleen ulkona tihuttaa...

      • King Kobra

        Khao Lakin sää tänään tässä ja nyt. Kellot on 13 ja ulkona edelleen tuhruinen keli, aamusta asti pilvitelly ja pientä sumusadetta pidelly. Juuri äskon ripsautti vähän reilummankin kuuron. Tämä koettuna tässä Nangthongin ja Bang Niangin kulmilla. Ja sama oli tilanne tuolla 30 kilometriä pohjoisemmassakin...tihkua sielläkin.
        Että näin. Lämmintä silti...


    • sää sääääää

      Tommosta se oli toista viikkoa kun siellä oltiin juuri näitä aikoja. Tiiä oliko sattumaa vai normikeli kl:ssa.

      • King Kobra

        Sunnuntaita aamupäivää mennään ja jokohan uskaltas sanoo että Khao Lakia riivannu muutaman päivän matalapaine alkais olla ohi? Meren yllä vielä hirveet pilvet, mutta tässä kylällä pilkahtelee jo aurinko...
        Illalla ja etenkin viime yonä hirviä myrskytuuli toveittain...kera sateen....
        Se on sama onko pilvessä vai ei, kunhan ei satais....


    • thailoverr

      Minä nyt laitan vuoden takaisia kokemuksia, koska itse vuosi sitten stressasin säätä ihan hulluna! :D Olemme käyneet Thaimaassa 4 kertaa, eka reissu 11/09, toinen 1/11, kolmas 11/11, ja neljäs 11/12. Eli reissumme ovat sijoittuneet pääasiassa marraskuun loppuun, ja kyllä silloin sadekausi on ollut aina vähän kesken. Rusketusta on kyllä tullut, mutta kahden viikon lomista on ollut sadepäiviä ihan muutama..paikkoina on ollut Krabi, Phuket ja Khao Lak ja viime vuoden marraskuussa Khao Lakiin lähtiessämme säätiedot lupasivat lähes pelkkää sadetta ja sekös sapetti! No perille päästyämme sää oli perus Thaimaalainen, ei siellä joka päivä satanut, mutta sellaisia täysin aurinkoisia päiviä oli vain muutama. Mutta ainahan thaikuissa on se ohut pilviverho kosteudesta johtuen, eikä mikään reissumme ole pilalle mennyt ilmojen vuoksi! Yksi päivä neljästä reissustamme on ollut pelkkää sadetta, tuon vietimme huoneessa lukien ja kuntosalilla ja shoppaillen..
      Mutta summa summarum; kyllä sää on tammikuun paikkeilla parempi kuin marraskuussa, nyt otimme varman päälle ja matkustamme thaikkuihin vasta helmikuun puolen välin jälkeen..ja nyt reiluksi kolmeksi viikoksi jotta varmasti saamme aurinkoa! ;)

      Eli, kyllä se sadekausi ainakin Khao Lakissa on hieman kesken tuolloin marraskuussa, mutta ihan täysin ei kannata masentua säätiedotuksista. Ei siellä koskaan koko aikaa sada, ja kuurot ovat lyhyitä ja satunnaisia. Hyvää lomaa!

    • ohho

      sateenvarjo mukaan vaan ja suuta hevosenkengälle

    • King Kobra

      Just ny ei tarvi varjoo ainakaan sateen takia. Persvako hikuaa....aurinko paistaa ja liha tummuu....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe